بازدید مجید فراهانی از 3 پروژه عمرانی در پایتخت

تهران (پانا) - با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران از محل پروژه‌های احداث زیرگذر کوی نصر ، احداث مرکز نمایش‌های آیینی صبا و ساختمان خانه شهر بازدید شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مجید فراهانی از 3 پروژه عمرانی در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، این بازدید با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و تنی چند از مدیران ارشد این معاونت، از محل پروژه احداث زیرگذر کوی نصر آغاز شد تا ضمن پایش ترافیک صبحگاهی محدوده تقاطع بزرگراه های شهید چمران و جلال آل احمد، انجام مراحل تکمیلی این پروژه راهگشای ترافیکی مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به پروژه احداث مرکز نمایش‌های آیینی صبا رفت تا اقدامات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با هدف بازفعال سازی این پروژه نیمه تمام فرهنگی را مورد پیمایش قرار دهد.

در ادامه این بازدید میدانی، آخرین وضعیت اجرایی پروژه بهسازی پیاده راه لاله زار مورد پایش قرار گرفت و درباره اقدامات باقی مانده به منظور تکمیل و آماده سازی این طرح بحث و تبادل نظر شد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران هم اکنون در حال بازدید از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث ساختمان خانه شهر است؛ پروژه ای که به تازگی وارد مرحله اجرای نازک کاری و تکمیل نما شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار