در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان ۲۰ پایگاه تابعه مرکز بسیج حوزه ستادی آموزش و پرورش مطرح شد؛

مدارس غیردولتی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند

تهران (پانا) - در اولین جلسه هم‌اندیشی فرماندهان 20 پایگاه تابعه مرکز بسیج حوزه ستادی در سال 99 ضمن تشریح برنامه‌ها و مأموریت‌های بسیج فرهنگیان، از اقدامات پایگاه بسیج شهید مصطفی بناء در اجرای خوب رزمایش کمک مومنانه از سوی مدارس غیردولتی کشور، قدردانی شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس ومراکز غیردولتی، سردار مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در اولین جلسه هم‌اندیشی فرماندهان 20 پایگاه تابعه مرکز بسیج حوزه ستادی، اظهار کرد: حضور بسیج فرهنگیان و تلاش همکاران فرهنگی در تمام زمان‌ها مخصوصاً در ایام شیوع ویروس کرونا برای کمک به رفع مشکل، کاملاً محسوس و درخور تقدیر است. با شیوع و استمرار کرونا و آسیب‌دیدگی برخی از خانواده‌های فرهنگی، بخشنامه‌ای با عنوان کمک به خانواده‌ها و دانش آموزان آسیب‌دیده به استان‌ها ابلاغ و اجرا شد که از طریق آن بتوانیم به دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها که دچار آسیب در بیماری کرونا شده بودند، کمک کنیم.

شاپور محمد زاده، فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش نیز در ابتدای جلسه گفت: حضور بسیج همواره به رفع مشکلات غیرقابل‌حل کمک کرده است‌. در۴۰سال اخیر هرکجا مشکلی غیرقابل‌پیش‌بینی به وجود آمده که به‌راحتی قابل‌رفع نبوده است، حضور بسیج و نیروهای مردمی بسیجی توانسته به رفع مشکل کمک کند.

محمدزاده افزود: در طرح رزمایش کمک مومنانه در آموزش و پرورش اقدامات خوبی صورت پذیرفت و کلیه معاونت ها ومراکز اقدامات خوبی داشتند لیکن سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی اقدامات ویژه ای انجام داد و با تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی به ارزش بیش از 50 میلیارد ریال به کمک خانواده های نیازمند شتافت که جای دارد اینجا از رئیس این سازمان و فرمانده پایگاه شهید مصطفی بنا، تشکر کنیم.

مجتبی زینی وند، رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و فرمانده پایگاه بسیج فرهنگیان شهید مصطفی بناء نیز اظهار کرد: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هر هزینه که در آموزش‌وپرورش بشود به‌نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، بنابراین اگر نتوانیم در کشور گفتمان ملی نسبت به آموزش‌وپرورش ایجاد کنیم، نباید انتظار کشوری سربلند در آینده را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در تمام دنیا مسئولیت تعلیم و تربیت بر عهده آموزش‌وپرورش است ولی این دستگاه نمی‌تواند به‌تنهایی بر این مهم دست پیدا کند و در انجام وظایف به کمک سایر دستگاه‌ها نیاز دارد.

گفتنی است در ماه مبارک رمضان امسال، موسسان و معلمان مدارس غیردولتی سراسر کشور در لبیک به فرمان رهبر انقلاب با تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی با ارزش ریالی 50میلیارد، بیش از 18 هزار خانوار نیازمند را تحت پوشش قرار دادند و همچنین با طبخ و توزیع هزاران پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مدارس خود، میزبان سفره‌های ده‌ها هزار خانواده نیازمند در طول ماه مبارک بود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار