دلنوشته دبیر شورای عالی امنیت ملی برای سرلشکر علی هاشمی

تهران (پانا) - دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: در سی و دومین سالگرد عروج عاشقانه و مظلومانه علی هاشمی، سردار دلاور میدان‌های کرخه نور و بدر و خیبر به روح مطهر و کبریایی‌اش درود می‌فرستم و از صاحب سفره شهیدان، عاجزانه تمنا می‌کنم که ما جاماندگان نشسته بر فرش را نیز بر خوان کَرَم خود در عرش میهمان بگرداند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دلنوشته دبیر شورای عالی امنیت ملی برای سرلشکر علی هاشمی

علی شمخانی در دلنوشته‌ای در سالروز شهادت سرلشکر علی هاشمی نوشت:

«چهارم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه فرمانده دلاور و خط شکن قرارگاه نصرت "سردار شهید علی هاشمی" است. نمی‌دانم چرا هر وقت خاطرات علی هاشمی و ایام شهادت او را مرور می‌کنم بی‌اختیار حزنی از جنس غم جانسوز شهادت مظلومانه سیدالشهدا امام حسین(ع) بر روح و جسمم حاکم می‌شود. فرزند محله فقیرنشین حصیرآباد اهواز، که در نبرد عاشورائی جزایر مجنون در سال ۶۷ آسمانی شد و اجر شهادت و مظلومیت را توامان کسب کرد.

چه کوتاه‌بین و سطحی‌نگر بودند کسانی که بعد از مفقود شدن علی هاشمی در نبردی که تراکم گازهای سیانور و سیانید تمام حیات انسانی ،حیوانی و نباتی جزایر مجنون را نابود کرده بود، زمزمه‌ای تلخ و جانسوز سر دادند که: "او با ارتش عراق همکاری و به آنان پیوسته است". همان زمان فریاد زدم: "علی هاشمی، جوان انقلابی و سلحشورِ عربِ شیعه خوزستانی و پیوستن به ارتش صدام؟!

رجعت پیکر مطهر و استخوان‌های خرد شده علی هاشمی به وطن در سال ۸۹ ، فرصتی بود برای بازگشت همه آنهایی که شهامت، شجاعت، تسلیم ناپذیری و وفاداری علی هاشمی ها را با تیغ حسادت وعافیت جویی خودبه مسلخ برده و می برند و درسی است برای ما که سرمایه های تکرار نشدنی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را چنانکه شایسته مقام بلند آنان است ارج بنهیم.

در سی و دومین سالگرد عروج عاشقانه و مظلومانه علی هاشمی، سردار دلاور میدانهای کرخه نور و بدر و خیبر به روح مطهر و کبریایی اش درود می فرستم و از صاحب سفره شهیدان، عاجزانه تمنا می کنم که ما جامانده گان نشسته بر فرش را نیز بر خوان کَرَم خود در عرش میهمان بگرداند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار