مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

ما یک اولویت در نیشابور داریم و آن هم حق دانش آموز است

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در دومین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش بر رعایت نظم اداری و مالی در امور خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ما یک اولویت در نیشابور داریم و آن هم حق دانش آموز است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش نیشابور، علیرضا کلیدری گفت: باید طرز نگاه و نوع رابطه ما با شغلمان متناسب باشد و یقین بدانید که هر حرکتی و هر اقدامی از ما بر تعلیم و تربیت تاثیر مستقیم دارد و در واقع باید بین شغل و شاغل ارتباط تعاملی، موثر، هدفمند و مثبت برقرار شود تا به اهداف تفکر سیستمی دست پیدا کنیم. بسیاری از مسائل آموزش و پرورش برون داد و برآیند آن چیزی است که درون سیستم اتفاق می افتد. ما یک محور و یک اولویت داریم که آن هم حق دانش آموزان است.

وی افزود: یقینا ما در فضای آرام بهتر می توانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم و لازمه این کار رعایت اخلاق سازمانی است. اخلاق کاری و سازمانی این است که ما چقدر توانسته ایم افراد را با کیفیت به هدفشان برسانیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سیستم اداری بخشنامه ها و نامه ها را به موقع پاسخ دهیم، ارتباط موثر با اداره کل در دستور کار قرار گیرد، سلسله مراتب اداری را رعایت کنیم، به نامه ها و خواسته های ارباب رجوع احترام بگذاریم، ارزش های سازمانی و اخلاق کار را سرلوحه کاری خود قرار دهیم، در چارچوب وظایف خود حرکت کنیم، قضاوت سیاه و سفید نسبت به دیگران نداشته باشیم، رعایت و مقررات و نظم اداری، پیام رسان های خارجی نباید در سیستم های اداری نصب شود، نماز اداری با شکوه برگزار شود، پاسخگویی به تلفن ها به درستی انجام شود، هدایت تحصیلی، ثبت بازدیدها و امتحانات بسیار مورد توجه قرار گیرد، نظافت و زیبا سازی اداره مدنظر قرار گرفته شود، میز خدمت به خوبی شکل گیرد، جلسات از قبل هماهنگ شود و همکاران به موقع در محل اداره حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار