مدیر مخابرات منطقه سمنان خبرداد:

کارت‌های قابل شارژ تلفن همگانی به راحتی در دسترس متقاضیان استان است

سمنان (پانا) - به منظور ساماندهی به نحوه ارائه کارت‌های قابل شارژ تلفن همگانی به متقاضیان در سطح استان، جلسه‌ای در مخابرات منطقه سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کارت‌های قابل شارژ تلفن همگانی به راحتی در دسترس متقاضیان استان است

به گزارش روابط عمومی اداره مخابرات سمنان، مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان از اجرای طرح به‌روزرسانی تلفن‌های همگانی استان سمنان با هدف دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت‌های قابل شارژ خبر داد.

وی افزود: مخابرات منطقه سمنان به منظور دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت‌های قابل شارژ، طرح به‌روزرسانی تلفن‌های همگانی استان سمنان را به اجرا درآورده است که مشترکین می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی منتخب، با همراه داشتن اصل کارت ملی نسبت به فعالسازی کارت تلفن قدیمی خود و یا خرید کارت جدید اقدام کنند.

مجید دارائی تصریح کرد: برای خرید کارت جدید و یا فعالسازی کارت تلفن قدیمی، پس از مراجعه مشترک به مراکز مخابراتی و ثبت کارت به نام مشتری، رمز 4 رقمی به کارت تلفن اختصاص می‌یابد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان مزایای این طرح را صادر شدن کارت تلفن به نام شخص، قابل شارژ بودن کارت‌های تلفن، امکان خرید شارژ برای کارت تلفن دوستان و آشنایان، امکان مشاهده کارکرد کارت تلفن، امکان مسدودسازی کارت تلفن درصورت مفقودی، سرقت و خرابی و امکان انتقال شارژ به کارت تلفن دیگر همان فرد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کارت تلفن جدید خریداری شده مبلغی به عنوان شارژ اولیه موجود است و درصورت اتمام مبلغ شارژ، مشترکین با یکی از روش‌های مراجعه به مراکز مخابراتی، مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و یا شماره‌گیری کد *2020# با تلفن همراه می‌تواند نسبت به افزایش کارت شارژ اقدام نمایند.

مدیر مخابرات منطقه سمنان با تأکید بر قابل شارژ بودن کارت‌های تلفن همگانی، افزود: با توجه به اینکه این کارت‌ها به نام خریدار ثبت می‌گردد، مسئولیت هرگونه سوء استفاده از کارت به عهده صاحب کارت می‌باشد.

لازم به ذکر است، اسامی مراکز مخابراتی منتخب به شرح زیر معرفی می‌شود:

شهرستان سمنان:

- بلوار ورزش، مدیریت مخابرات شهرستان سمنان، مرکز امور مشتریان تلفن ثابت، شماره تماس: 31818214

شهرستان شاهرود:

- خیابان شهید رجائی، مدیریت مخابرات شهرستان شاهرود، مرکز امور مشتریان تلفن ثابت، شماره تماس: 31818880

- میدان کارگر، مرکز مخابرات شهید نواب، مرکز امور مشتریان تلفن ثابت، شماره تماس: 31818840

شهرستان دامغان:

- خیابان شهید فلاحی، اداره مخابرات دامغان، امور مشتریان تلفن ثابت، شماره تماس: 31818524

شهرستان گرمسار:

- خیابان شهید رجائی، مرکز ولیعصر، امور مشتریان تلفن ثابت، شماره تماس: 31818416

شهرستان مهدی‌شهر:

- مهدی‌شهر: خیابان امام، اداره مخابرات مهدیشهر، شماره تماس: 31818612

- شهمیرزاد: خیابان امام، مرکز مخابرات شهمیرزاد، شماره تماس: 33662332

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار