دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره برگزار می‌شود

تهران ( پانا) - رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره می‌گوید دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، 12 تا 15 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاهها،فرهاد امینیان با بیان اینکه شروع به کار دوباره نمایشگاهها در تهران با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا رقم خورد که بازدید از آن تنها ویژه متخصصین بود، گفت: نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته نخستین نمایشگاه رسمی پس از آغاز به کار دوباره نمایشگاهها محسوب میشود .

وی افزود: در نمایشگاه بین المللی در و پنجره، پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن رعایت می شود تا نگرانیهای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه از لحاظ شیوع ویروس کرونا به حداقل برسد .

امینیان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ اطمینان خاطر کلیه مخاطبین و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، اظهار داشت:

بنا به اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ، به رغم این که طی چهار ماه گذشته فعالیتهای نمایشگاهی به حال تعطیل در آمده بود و نگرانیهایی در زمینه چگونگی از سرگیری نمایشگاهها از لحاظ میزان استقبال صنعتگران و تجار وجود داشت، ولی استقبال از برگزاری این نمایشگاه به گونه ای بوده که این نگرانیها مرتفع شده و هم اینک نمایشگاه دوازدهم در فضایی بالغ بر 21000 مترمربع برپا می شود.

وی ادامه داد: این رویداد تخصصی که با تمرکز ویژه برحضور تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی برگزار میشود، نمود عینی کالاها و فناوریهای ساخت داخل در سال جهش تولید محسوب خواهد شد .

به گفته رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه در و پنجره، به دلیل سطح کیفی و کمی مطلوب، نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاهها (UFI) را دارا است که این امر به عنوان یک افتخار بزرگ برای این نمایشگاه به شمار می آید .

وی افزود: نمایشگاههایی که عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاهها را دارند از اعتبار و شهرت بین المللی برخوردارند و همواره مورد توجه مخاطبین صنعت نمایشگاهی میباشند . به عبارت دیگر هم اینک نمایشگاه بین المللی در و پنجره تهران به عنوان برند نمایشگاهی صنعت در و پنجره کشور و بزرگترین رویداد این صنعت محسوب میشود .

امینیان به رکود حاکم در حوزه صنعت ساختمان و شرایط سخت اقتصادی ناشی از اعمال تحریمهای خارجی اشاره کرد و گفت: با وجود نوسانات نرخ ارز و به دلیل ممنوعیت ورود کالاهای خارجی به کشور، استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان صنعت در و پنجره کشور از نمایشگاه امسال به عمل آمده است به گونه ای که برپایی این نمایشگاه در شرایط فعلی در چنین سطحی ، حاکی از چشم انداز روشن و امیدوار کننده صنعت در و پنجره کشور محسوب شده و به عنوان نقطه اتکا و امید فعالان و دست اندرکاران این صنعت به شمار می آید .

به گفته این فعال صنعتی، گروههای عمده حاضر در نمایشگاه شامل گروه درهای ساختمانی و ضدسرقت ، محصولات در و پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی، پروفیل یوپی وی سی، ماشین آلات و تجهیزات، یراق آلات ، شیشه پنجره ، توری پنجره و نشریات تخصصی میباشند و سایر حوزه های مرتبط و خدمات وابسته نیز در کنار گروههای اصلی استقرار یافته اند .

مخاطبین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته را علاوه بر مصرف کنندگان عام ، عمدتاً شرکتهای ساختمانی ، انبوه سازان مسکن و شهرکها ، مجتمع های مسکونی ، اداری و تجاری ، هتلها ، بیمارستانها ، مراکز آموزشی و ورزشی تشکیل میدهند .

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره، گروههای کالایی که در نمایشگاه بین المللی در، پنجره و صنایع وابسته امکان حضور دارند را به این شرح اعلام کرد:

انواع در و پنجره ساختمانی ، صنعتی ، بیمارستانی ، سرویس بهداشتی ، پارکینگی در ترکیبهای مختلف آهنی ، آلومینیومی ، کامپوزیت ، pvc ، upvc ، چوبی، نئوپان ،MDF ،HDF ، لمینت ، فایبرگلاس ، فرفوژه ، استیل، برنز، سه لایی، تمام شیشه ، ضد آب ، ضد سرقت ، ضدآتش ، ضد صدا ، دوجداره ،‌ سه جداره ، دکوراتیو ، کرکره ای

انواع چارچوب ، سردر و فریم در ترکیبهای فوق الذکر

ماشین آلات و ابزار تولید ،‌ مونتاژ و خط تولید در و پنجره

سیستمهای تولید روباتیک و اتوماسیون صنعتی

دربهای گردان و اتوماتیک

انواع سیستمهای دای کست ،‌ آنادایزینگ ، ترمال بریک ، پادرکوتینگ

تجهیزات و سیستمهای دربازکن اتوماتیک ، کنترل از راه دور، کنترل تردد ، سیستمهای هوشمند و سیستمهای کنترل

انواع دربازکن های ساده و تصویری

کرکره های فروشگاهی و صنعتی دستی و اتوماتیک

سیستمهای پنوماتیک ،‌ هیدرولیک ، روغنی ، هیدروالکتریک ، مکانیکی و گازی

انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره

قفلهای ساده و برقی

نمای ساختمان

سیستمها و تجهیزات رنگ آمیزی

مواد اولیه

مواد شیمیایی (جلادهنده ها ،‌ پاک کننده ها ، ......)

نوار و مواد مخصوص آب بندی و درزگیری

انواع شیشه های دوجداره ، سه جداره ، رفلکس ، رنگی ، مشجر، خم ، سیکوریت ، .........

گلخانه ، پارتیشن و بالکنهای کاذب

مهندسی ،‌ نصب و اجرا

صادرات و واردات محصول

تعمیرات و خدمات پس از فروش

طراحی و سیستم نرم افزاری

بسته بندی و حمل و نقل

صنایع و تجهیزات وابسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار