برگزاری جشنواره جابربن حیان به صورت مجازی

شهر ری(پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه دو شهرری از برگزاری اولین جشنواره مجازی منطقه‌ای پروژه‌های علمی جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ بصورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره جابربن حیان به صورت مجازی

حسینی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: نمایشگاه امسال به‌دلیل شرایط خاص و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در حال برگزاری می‌باشد که مدارس‌ مقطع ابتدایی با رویکرد تحقق اهداف سند برنامه ملی، تقویت روحیه تفکر و پژوهش، مهارتهای زندگی و کارآفرینی و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان اقدام به اجرای ‌دهمین ‌جشنواره "پروژه‌های ‌علمی ‌جابربن‌حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری" نموده‌اند.
جمالی ‌کارشناس ‌گروه‌های آموزش ‌ابتدایی نیز در این‌باره ‌گفت: آثار ‌دانش‌آموزان دربیش از ۴۰ نمایشگاه مدرسه‌ای که ازتاریخ بیست و پنجم خردادماه در دو محور «فعالیت‌های علمی پژوهشی و فن‌آورانه» و «خلاقیت‌های ادبی و هنری» ایده‌پردازی شده‌اند در نمایشگاه منطقه‌ای به آدرسhttp/saap.ir/jaber130 در پیام رسان سروش به نمایش گذاشته می‌شود.

او در ادامه گفت: آثار برگزیده دانش‌آموزان درمرحله منطقه ای داوری و طرح‌های منتحب به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

جمالی‌ در پایان‌ ضمن تشکر از راهبر منطقه‌ای، همکاران ‌مجری، اولیا و دانش‌آموزان شرکت کننده‌ در این طرح از کلیه‌ علاقمندان دعوت کرد با ورود به ‌کانال‌ جابربن‌حیان ناحیه ‌دو شهر ری‌ درپیام‌رسان ‌سروش ‌به ‌آدرس: http/saap.jaber130 ازتوانمندی‌های علمی و پژوهشی دانش‌آموزان دوره ابتدایی دیدن نمایند.

خبرنگار:مهلاسمایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار