معاون اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر:

دانش‌آموزان آموزش نه گفتن به مواد مخدر را از پلیس یاد می‌گیرند

تهران (پانا) - معاون اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان چند وظیفه اجتماعی پلیس در بخش پیشگیری ارائه آموزش‌هایی به دانش‌آموزان همچون نه گفتن به مواد را از جمله این وظایف بر شمرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان آموزش نه گفتن به مواد مخدر را از پلیس یاد می‌گیرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، سرهنگ مهدی بهرامی معاون اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در برنامه صبح و گفت‌وگو درباره مأموریت‌های معاونت اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: «یکی از مأموریت‌های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر است. یکی دیگر از مأموریت‌های این پلیس هم در جهت اقدامات پیشگیری است.»

وی افزود: «در بخش پیشگیری معاونت اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کند. برای این فعالیت هم یک الگو برای پیشگیری وجود دارد. در یک بخش خانواده‌هایی را مدنظر داریم، بخش دیگر فعالیت‌مان مربوط به دانش‌آموزان و دانشجویان است، کارگران و کارمندان هم از جمله اقشاری هستند که در این معاونت به آنها توجه می‌شود.»

سرهنگ بهرامی سپس گفت: «یکی از اهداف معاونت اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکسازی مناطق زندگی افراد است.»

وی درباره فعالیت‌های معاونت اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر در رابطه با دانش‌آموزان گفت: «در بخش دانش‌آموزی اطلاعاتی به افراد داده می‌شود تا آنها بتوانند پاسخ «نه به مواد مخدر» مطرح کنند همچنین یکسری دیگر از آموزش‌ها را ارائه می‌دهیم.»

معاون اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در بخش فعالیت‌های معاونت درباره خانواده‌ها، افرادی که در شرایط آسیب هستند مدنظرمان قرار می‌گیرد، گفت: «در ۳۰ استان مرکز مشاوره داریم و افراد به صورت رایگان مشاوره می‌گیرند. خانواده افرادی که مراجعه می‌کنند یا آسیب دیده یا اینکه در معرض آسیب هستند که از این خدمات استفاده می‌کنند.»

وی افزود: «رهایی از وابستگی روحی و روانی به اعتیاد را به خانواده‌ها آموزش می‌دهیم و از آنجایی که معتادان وابسته روحی و روانی به مواد هستند این وظیفه خانواده است که به فرد معتاد کمک کند تا از این وابستگی رها شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار