به مناسبت روز دختر:

دختران آفتاب تجلیل شدند

هرمزگان(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش میناب عنوان کرد به مناسبت روز دختر، دانش آموزان دختر پیشتاز شهرستان میناب تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دختران آفتاب تجلیل شدند

این دانش آموزان با حضور داریوش فدویان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش میناب و رضا قاسمی کارشناس سازمان دانش آموزی، دانش آموزان پیشتاز عضو سازمان دانش آموزی تجلیل شدند.

داریوش فدویان گفت: دانش آموزان عضو پیشتاز سازمان دانش آموزی، در فضای مجازی دانش و مهارت خود را از طریق تولید محتوا به نمایش گذاشتند.

فدویان افزود: این دانش آموزان با همکاری مربیان پیشتاز در جشنواره تولید محتوای پیشتازان بیش از ۳۰۰ اثر خود را ارسال کردند که ۳ اثر در شبکه ملی شاد توسط سازمان دانش آموزی کشور بارگذاری شد.

وی خاطر نشان کرد: این تولیدات محتوایی با موضوعات روز و مناسبتی و موضوعاتی که از سوی سازمان دانش آموزی کشور ابلاغ شده بود تولید و ارسال شده است.

گفتنی است دانش آموزان ؛ فاطمه زاهدی از دبستان ظهور المهدی با موضوع معرفتی در خصوص سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، عارفه صادقی از دبستان شاهد شهید یوسف عسکری با موضوع گیاهان دارویی، اسرا زاهدی از دبستان ام کلثوم با موضوع دست سازها (بومی محلی) زهرا صادقی از دبیرستان شاهد شهید مصلحی که بیشترین تولید محتوای آموزشی با موضوعات متفاوت داشتند مورد تجلیل قرار گرفتند و از زحماتشان بطور شایسته قدر دانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار