برگزاری جلسه کمیته هماهنگی هدایت تحصیلی درآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا) - جلسه کمیته هدایت تحصیلی ویژه دانش آموزان پایه نهم مقطع متوسطه اول ، با حضور معاونت آموزش متوسطه، معاون پرورشی، کارشناسان متوسطه اول و دوم، کارشناسان هسته مشاوره در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته هماهنگی هدایت تحصیلی درآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

در این جلسه سیدعلی حسینی معاون متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی ضمن تاکید بر اجرای کامل شیوه نامه هدایت تحصیلی و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: علاقه دانش آموزان و نیاز جامعه دو فاکتور اصلی در هدایت تحصیلی است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: استعداد، علاقه، امکانات و نیاز به بازار کار از عوامل مهم در هدایت تحصیلی دانش آموزان هستند.

سپس رحمت اله قاسمی پور معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نیز در سخنانی گفت: با توجه به اهمیت فرایند هدایت تحصیلی و ایجاد بستر لازم جهت انتخاب رشته مبتنی بر علاقه و توانایی دانش آموزان، مشاوران به رهبری و هدایت دانش آموزان در این امر توجه نمایند.

او بیان کرد: چنانچه آگاهی بخشی به خانواده ها انجام شود، به طور یقین در روند هدایت تحصیلی، دانش آموزان با چالش های کمتری رو به رو خواهند بود.

دراین جلسه پس از هم اندیشی و بیان نقطه نظرات، اعضاء در خصوص بررسی ضوابط ورود به هریک از رشته ها، هماهنگی و برنامه ریزی لازم در راستای هدایت صحیح تحصیلی دانش آموزان، بحث و تبادل نظر به‌عمل آمد.

خبرنگار: معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار