بن‌های تخفیفی که خریدارانش را نقره داغ کرد

شیراز(پانا)-رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که با عنوان فروش بن‌های تخفیف از شهروندان مبلغ 450 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد و از مردم خواست فریب آگهی‌های اغوا کننده را نخورند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بن‌های تخفیفی که خریدارانش را نقره داغ کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار کرد: فردی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت در فضای مجازی با مشاهده یک آگهی با مضمون دریافت بن‌های تخفیف مراکز درمانی و تفریحی، مبلغ 15 میلیون ریال واریز کردم که پس از آن فرد ناشناس دیگر پاسخگو تلفن خود نبود که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانی افزود: در چند هفته تعداد 30 پرونده دیگر با همین موضوع به پلیس فتا استان فارس ارسال که شکات به همین روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند.

او اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و افزایش قربانیان، یک تیم از کارشناسان این پلیس به صورت شبانه روزی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی‌های دقیق و فنی، موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم تا کنون مبلغ 450 میلیون ریال از شاکی‌ها کلاهبرداری کرده است، گفت: فرد کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ سلیمانی خطاب به مردم گفت: هرگز فریب آگهی‌های اغوا کننده را نخورند و تا قبل از دریافت خدمات، اقدام به واریز وجه نکنند.

او افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰5 یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار