فیروزی:

اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق تأیید شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تحقیق از تأیید اعتبارنامه منتخب مردم گچساران در این کمیسیون خبر داد و گفت: اعتبارنامه وی فردا تقدیم هیأت رئیسه خواهد شد و در نخستین جلسه علنی به رأی نمایندگان گذاشته می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق تأیید شد

حجت الله فیروزی در گفت و گو با خانه ملت از برگزاری آخرین جلسه کمیسیون تحقیق برای بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم در عصر امروز (سه شنبه، سوم تیرماه) خبر داد و گفت: این جلسه با حضور 12 تن از اعضا و به مدت 4 ساعت برگزار شد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از روند بررسی هیأت های مختلفی که در تأیید صلاحیت ها اثرگذار هستند، ارائه شد.

وی افزود: در نهایت اسناد، مدارک و توضیحات معترضان و همچنین پاسخ های آقای تاجگردون و مستندات ایشان بررسی شد و گزارش کاملی از سوی اعضای کمیته منتخب کمیسیون تحقیق تشریح و به سوالات اعضا نیز پاسخ داده شد.

فیروزی در ادامه تشریح کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی رأی گیری به صورت مخفی انجام شد و اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون با اکثریت آرا به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس یازدهم شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: نتیجه جلسه امروز، صبح فردا (چهارشنبه، 4 تیرماه) به هیأت رئیسه ارسال و در اولین جلسه صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد تا اعتبارنامه منتخب گچساران به رأی نمایندگان مجلس نیز گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار