در جلسه بررسی مسائل و روند شروع بکار تعاونی تولید کنندگان گیوه زنجان مطرح شد:

اعطای تسهیلات در راستای حمایت از بخش تعاون

زنجان (پانا) - مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از حمایت بخش تعاون از شرکت های تعاونی در قالب اعطای تسهیلات و ارائه آموزش های رایگان در زمینه های مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اعطای تسهیلات در راستای حمایت از بخش تعاون

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، علی پاک منش هدف از برگزاری جلسه بررسی مسائل و روند شروع بکار تعاونی تولید کنندگان گیوه زنجان (روستای اند آباد) را بحث و تبادل نظر درخصوص افزایش اشتغال موجود و تهیه و توزیع مواد اولیه تولید کنندگان گیوه و فروش محصولات آنان عنوان کرد.

وی همچنین از حمایت بخش تعاون از شرکت های تعاونی در قالب اعطای تسهیلات و ارائه آموزش های رایگان در زمینه های مختلف خبر داد.

عسگری، معاون صندوق کارآفرینی امید استان زنجان ضمن اعلام آمادگی جهت اعطای تسهیلات به شرکت های تعاونی و کارآفرینان در چارچوب ضوابط و مقررات گفت: از فعالیت تولید کنندگان در قالب شرکت های تعاونی حمایت می کنیم.

در ادامه رستمی، تولید کننده با سابقه گیوه در استان آمادگی خود را برای انتقال تجربیات خود به تولید کنندگان و تهیه مواد اولیه و خرید محصولات تضمینی آنان اعلام نمود.

رسولی، کارشناس اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز ضمن ارائه گزارشی از تعداد تولید کنندگان گیوه ، از توقف تولید محصول به دلیل مقرون به صرفه نبودن کالای تولیدی خبر داد. ضمن اینکه آمادگی آن اداره کل را جهت صدور مجوز برای تولید کنندگان واجد شرایط اعلام نمود.

در این جلسه صیدی، رئیس شعبه مرکزی صندوق کارآفرینی امید هم ضمن اشاره به سابقه همکاری صندوق با اداره کل تعاون در راستای حمایت از شرکت های تعاونی ، آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت های تعاونی و اعطای تسهیلات در قالب طرح یک روستا - یک محصول اعلام نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار