آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی برگزار شد

کاکی(پانا)_با حضور معاون آموزش ابتدایی مدیرکل و رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان بوشهر، بخشدار و امام جمعه، آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه کاکی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از تلاشهای روسای ادوار آموزش و پرورش منطقه کاکی افزود: نظام آموزشی نیازمند همراهی همه نهادهاست و سال تحصیلی فعلی با همراهی همه با کمترین مشکل و چالش رو به پایان است.

قاسمی با اشاره به اهمیت برنامه محوری مدیران در نظام آموزشی ادامه داد: مدیران امروزه باید فارغ از شعار و تفکرات حاشیه ای با تدوین برنامه مدون به فکر خدمت به مردم عزیز کشورمان باشند.

وی تصریح کرد: برنامه محور بودن نکته ی بسیار مهمی است و خداوند عالم با اعتماد به برنامه های انسان تقدیر او را عوض می کند.

این مقام مسئول با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: رسالت آموزش و پرورش رسالت بسیار خطیری است که باید با تلاش و همراهی و همدلی به اهداف سند تحول بنیادین دست یافت.

در ادامه این جلسه بخشدار بخش کاکی ضمن تشکر از زحمات بردستانی رئیس سابق آموزش و پرورش منطقه کاکی، بیان داشت: اتحاد و هماهنگی مدیران ادارات در منطقه نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف دارد.

حاجیانی ضمن تبریک به رئیس جدید آموزش و پرورش، ادامه داد: بردستانی تعامل بسیار خوبی با مجموعه بخشداری و ادارات داشت که امیدواریم این تعاملات بوسیله رئیس جدید ادامه یابد.

حاجیانی با اشاره به سوابق درخشان احمدی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی تصریح کرد: جامعه سالم در گرو آموزش و پرورش سالم است و انتطار می رود احمدی با برنامه ریزی با عث ایجاد وحدت و توسعه منطقه گردد.

رئیس سابق آموزش و پرورش نیز با اشاره اهمیت آموزش و پرورش و مسئولیت خطیر آن بیان داشت: امروز از مجموعه اداره منطقه جدا خواهم شد و مسئولیت را به دوست عزیزی واگذار می کنم تا با برنامه ریزی مطلوب وضعیت را از این بهتر و پویاتر کند.

بردستانی با اشاره به فعالیتهای شش ساله خود در اداره منطقه کاکی اظهار کرد: در این مدت بیشترین توان خود را در جهت ترمیم مدارس فرسوده، کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس درس، توانمندسازی نیروی انسانی و موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری گذاشتم که تا حدودی به اهداف مورد نظر نیز دست یافتم.

وی ضمن تشکر از همه ادارات و نهادها در همراهی با ایشان در مدت ریاست در اداره آموزش و پرورش منطقه کاکی، ادامه داد: اگر همراهی شورای اداری بخش و همکاران در مجموعه آموزش و پرورش نبود قطعا این دستاوردها حاصل نمیشد.

رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه کاکی نیز در این نشست ضمن یاد و خاطره شهدا و امام راحل و شهدای دانش آموز، افزود: باید دونکته را ابتدا عرض بکنم تا حق ادا شود.

احمدی ادامه داد: نکته اول حق امام و رهبری است که اگر امروز افتخاری داشتیم به برکت وجود امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و شهیدان انقلاب به ظور خاص شهید نامدار سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی است که به روح پرفتوحش صلوات میفرستیم و نکته دوم آموزش و پرورش است، که ریل توسعه کشور در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از این مسیر می گذرد و هرگز به توسعه نمی رسیم مگر اینکه نظام آموزش و پرورش توسعه یافته داشته باشیم و قدردان همه معلمان گرانقدر باشیم.

وی ضمن تشکر از اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تشریح کرد: خودم را فرزند انقلاب می دانم و برایم فرقی نمی کند در کجا سرباز نظام و رهبری باشم چه در مرکز استان و چه در روستایی دور افتاده و در هر جایگاهی باشم خادم مردم هستم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به برنامه محور بودن خود افزود: اولویت کاری من عملیاتی کردن حرمت و کرامت انسانی و کیفیت بخشی به برنامه ها و استفاده از تمام ظرفیتها جهت حصول به نتایج مطلوب است.

وی ادامه داد: عدالت محوری، پاکدستی و پاسخگویی و ترمیم و بازسازی اعتماد همکاران و شناسایی و شکوفایی استعداد و نظم و انضباط اداری، نظارت و پایش برنامه ها و استفاده از نخبگان از برنامه های مهم من است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار