پخش مجموعه آموزشی «فرصتی برای همه» از شبکه آموزش هر روز ساعت 17

تهران (پانا) - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی از پخش مجموعه آموزشی «فرصتی برای همه» از شبکه آموزش هر روز ساعت 17 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پخش مجموعه آموزشی «فرصتی برای همه» از شبکه آموزش هر روز ساعت 17

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، اردشیر قیصر مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان اعلام کرد در راستای آموزش‌های مجازی در شرایط پیش آمده کرونایی، مجموعه آموزشی «فرصتی برای همه» از شبکه آموزش پخش می‌شود.

قیصر پس از بیان توضیحاتی در این خصوص عنوان کرد که با توجه به پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صدا و سیما قسمت‌های 31 تا 60 مجموعه آموزشی فرصتی برای همه ویژه آموزش سوادآموزان از تاریخ 99/3/31 تا 99/4/31 هر روز ساعت 17 از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی همچنین خواستار همکاری لازم استان‌ها در راستای اطلاع رسانی این برنامه شد و گفت که با فرصت ایجاد شده آموزش تلویزیونی، در این ایام می‌توانیم گامی دیگر در راستای کلاس گذاری مجازی را شاهد باشیم و در این خصوص شایسته است معاونان سوادآموزی استان‌ها و همکارانشان و همچنین آموزش دهندگان در اطلاع رسانی به جامعه هدف برای بهره گیری از این آموزش، اهتمام لازم را به کار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار