وضعیت تامین آب در روستاهای عسلویه بهبود یافت

معاون امور عمرانی استان بوشهر گفت با اجرای طرح‌های مهم آبرسانی وضعیت تامین آب روستاهای عسلویه بهبود یافت و با اجرای طرح‌های میان مدت وضعیت تامین آب پایدار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت تامین آب در روستاهای عسلویه بهبود یافت

به گزارش اداره کل روابط عمومی استاندار بوشهر، مهرداد ستوده در بررسی وضعیت تامین آب شرب روستاهای شهرستان عسلویه با بیان اینکه برای حل مشکلات آب آشامیدنی این شهرستان طرح‌های مهمی اجرا شد و اکثر مردم و دهیاران روستاها رضایت داشتند اظهار کرد: بر اساس طرح‌های مصوب چاه‌های جدید در روستاهای عسلویه وارد مدار تولید آب و آب شیرین‌کن‌های بخش خصوصی با تامین اعتبارات لازم وارد سرویس شد.
وی با تاکید بر نصب کنتور در ورودی روستاها و تعیین سهمیه بندی اب ورودی مشخص بر اساس استاندارد وزارت نیرو افزود: با تحقق این مهم میزان آبدهی به روستاهای عسلویه افزایش می‌یابد و بر این اساس مقرر شد با تایید دهیار و آبفای عسلویه میزان آب تحویلی به روستاها هر هفته گزارش شود.
ستوده بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای تامین استان بوشهر و شهرستان عسلویه، انشعابات غیرمجاز قطع و با متخلفان در این عرصه برخورد قانونی می‌شود و با کسانیکه که آب شرب مردم را صرف کارهای غیرضروری و افرادیکه بدون نصب کنتور اقدام به سرقت آب شرب که متعلق به مردم است می‌کنند قاطعانه برخورد قانونی می‌شود.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: آمار انشعابات غیرمجاز و نوع برخورد با متخلفان در شهرستان عسلویه رسانه‌‌ای و اطلاع‌رسانی می‌شود تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.
فرماندار عسلویه هم با بیان اینکه وضعیت آبرسانی به روستاهای 20 گانه عسلویه بهبود یافته است گفت: با اجرایی شدن مصوبات حل مشکلات آبرسانی عسلویه وضعیت این روستاها بهبود یافته است.
عبدالنبی یوسفی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله دارد خاطرنشان کرد:ان‌شالله اقدامات مهمی در حال اجرا است اگرچه دهیاری‌ها و شورهای اسلامی روستاهای عسلویه همکاری‌های خوبی داشته‌اند.
وی، با تاکید بر همکاری مردم در جمع آوری انشعابات آب غیر مجاز تصریح کرد: هر چند مقدمات جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در شهرستان عسلویه فراهم شده و با افراد خاطی برخورد می‌شود لازم است مردم همکاری‌های خود را ادامه دهند.
فرماندار عسلویه مدیریت بهینه مصرف آب را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: با عزم جدی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و همکاری مردم و با اجرای طرح‌های مصوب در آینده وضعیت آبرسانی روستاهای شهرستان عسلویه بهتر و مطلوب‌تر می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار