ثبت نام پایه اول شهرستان بن

بن (پانا) -کارشناس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان بن از ثبت نام کلاس اول ابتدایی و شرایط ثبت نام آن ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام پایه اول شهرستان بن

کاظمی کارشناس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان بن در گفتگو با پانا گفت:ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از تاریخ 10 خرداد 99شروع شده و تا تاریخ 15 تیر 99 ادامه دارد. ثبت نام در پایه اول الزاما حضوری است و حتما باید والدین حضور داشته باشند. ولی پایه دوم تا ششم نیاز به حضور در مدرسه نیست. با توجه به شیوع ویروس کرونا تست های پزشکی دانش آموزان پایه اول در بدو ورود ثبت نام انجام نمی شود، بلکه این تست ها درطول سال تحصیلی انجام می شود و ارائه گواهی پزشکی هنگام ثبت نام الزامی نیست.

وی در ادامه گفت:از 10 خرداد که ثبت نام شروع شده است حدودا 70 درصد نو آموزان ثبت نام شده اند و اولویت ثبت نام با نوآموزانی است که مقطع پیش دبستانی خود را در مراکز پیش دبستانی مجاز گذرانده اند.

کاظمی ادامه داد: ثبت نام حتما طبق کروکی مدرسه باشد و در شهرستان بن فقط کروکی در شهر بن طرح شده و در شهر وردنجان به دلیل بودن یک مدرسه ابتدایی دوره اول کروکی نداریم و دربقیه روستاها هم محدودیت کروکی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: نکته مهمی که این روز ها درباره آن صحبت می‌شود و اولیا به اداره مراجعه می کنند شهریه مدارس است که مدارس هنگام ثبت نام هیچ گونه شهریه ای دریافت نمی کنند به جز دو مورد یک هزینه کتاب های درسی و دو هزینه بیمه و دریافت این مبالغ در طی ثبت نام و آغاز سال تحصیلی اجباری است و اما 5مدرسه هیئت امنایی شهرستان بن هیچ الزامی نیست که هنگام ثبت نام شهریه ای از والدین دریافت کنند.

خبرنگار دانش آموز :معصومه نادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار