خوزستان تبدیل به تابلوی همه بحران‌ها در کشور شده است

تهران (پانا) - نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان خوزستان تبدیل به تابلوی همه بحران‌ها در کشور شده است، تاکید کرد پس نقش مدیریت بحران در استان خوزستان چیست. در موضوع حاشیه‌نشینی چه اقداماتی صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خوزستان تبدیل به تابلوی همه بحران‌ها در کشور شده است

مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، پس از استماع گزارش وزیر کشور، عنوان کرد: «با توجه به شرح وظایفی که برای وزارت کشور در نظر گرفته شده این وزارتخانه وظیفه هماهنگی و بین بخشی دارد و در موضوعات مختلف از نظر امنیتی، اجتماعی و حتی معیشتی مردم نقش ایفا می‌کند. وظیفه تنظیم بازار در حوزه اقتصادی به عهده فرماندار و استاندار منصوب وزارت کشور است. در گرانی مسکن، اجاره‌بها و رهن نقش ستاد تنظیم بازار چیست. مسئولی که با خودروی شاسی بلند تردد می‌کند چطور می‌تواند در مورد مردم محروم تصمیم گیرد.»

یوسفی تصریح کرد: «در حوزه تقسیمات کشوری چرا تعلل بسیاری صورت می‌گیرد و یک موضوع ساده تبدیل به معضل اجتماعی و امنیتی می‌شود. چرا تعیین حد مرز شهرستان کارون و کوت عبدالله 7 سال به طول بیانجامد و مردم را با هم درگیر کرد. استان خوزستان تبدیل به تابلوی همه بحران‌ها در کشور شده است. نقش مدیریت بحران در استان خوزستان چیست. در موضوع حاشیه‌نشینی چه اقداماتی صورت گرفته است.»

یوسفی یادآور شد: «ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمینه مبارزه با قاچاق جز اقدامات تشریفاتی در زمینه جهش تولید چه اقداماتی انجام داده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار