معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی اولویت فعالیت‌های اداره راهبری مکاتبات و اسناد

تهران(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و راهنمایی تلفنی و غیر حضوری را در شرایط کنونی از اولویت‌های اصلی اداره راهبری و مکاتبات دانست.

کد مطلب: ۱۰۹۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی اولویت فعالیت‌های اداره راهبری مکاتبات و اسناد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو گفت: در طول مدت شیوع ویروس کرونا پاسخگویی غیرحضوری ارباب رجوع با حداکثر توان، اولویت اداره راهبری مکاتبات و اسناد بوده است و همه نامه‌های مربوطه به روز پیگیری شده است.

وی ضمن تقدیر از زحمات همکاران حوزه اداره راهبری مکاتبات افزود: در صورت مراجعه حضوری افراد و تراکم ارباب رجوع در مواردی خاص مانند موضوع سرباز معلمان نیز پاسخگویی با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، با حداکثر سرعت و توان جهت جلوگیری از ازدحام، انجام شده است.

شایان ذکر است برنامه ریزی جهت استفاده بهینه از امکانات و نیروی انسانی جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع و به روز، با توجه به شرایط کرونایی موجود، به شکل مستمر ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار