پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) وروز دختر

شیراز(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت سالروز تولد حضرت معصومه ( س) و روز دختر پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) وروز دختر

متن پیام فرهاد اسماعیلی به شرح زیر است:

امروز سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر است. میلاد مسعود و فرخنده انسانی که وجودش خیر و برکت، کلامش نور و رحمت و زبانش گستراننده‌ معرفت و حکمت است. فرزند حضرت امام موسی کاظم (ع) و خواهر ارجمند حضرت امام رضا (ع) که ما ایرانیان عاشقانه به ساخت مقدسش مهر می‌ورزیم و آستان بوس بارگاه منورش خواهیم بود تا زمین و زمان برقرار است‌.

ایشان تکیه گاه عاطفی زنان و مردان ایرانی خصوصا دختران نجیب و باوقار جامعه ماست. در پرتو نورانی وجودش می توان پاکدامنی، تقوا، ایمان، صبر و تعهد را یک جا به نظاره نشست.

ایشان عالمه‌ علوم معقول و منقول و عامل به درس‌های پرکشش و دامنه‌دار قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت بودند. بی‌تردید گم شده‌ ما در نظام تعلیم و تربیت راهبردهایی است که منش و روش بزرگان دین مبین اسلام خصوصا حضرت معصومه (س) را در جامعه به مرحله‌ اجرا در آورد.

در این شرایط اجتماعی که فضا برای هجوم انواع بلایا و مصیبت‌های اخلاقی و اجتماعی به سمت نسل جوان به ویژه دختران ما فراهم است، توجه به الگوهای الهی و بهره بردن از نور هدایتشان برای ما در همه عرصه‌ها راهگشا است.

اینجانب این روز را به همه دختران شریف و نجیب ایران اسلامی تبریک می‌گویم و سربلندی روز افزون را برایشان از درگاه خداوند مسالت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار