رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

نتایج آزمون کتبی انتخاب وانتصاب مدیران اعلام شد

تهران(پانا)- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران گفت: نتایج آزمون انتخاب و انتصاب مدیران که روز 26 خرداد به صورت آنلاین برگزار گردید ه بود در سامانه ضمن خدمت اعلام شده است .

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نتایج  آزمون کتبی انتخاب وانتصاب  مدیران اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ، فرامرز تاجیک رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با اشاره به اینکه آزمون انتخاب و انتصاب مدیران در مرحله اول به اتمام رسده است، اظهار کرد: داوطلبانی که در آزمون کتبی موفق شده‌اند در مرحله بعد در مصاحبه شرکت می کنند و در صورت کسب امتیاز لازم امکان انتصاب آن‌ها به عنوان مدیران مدارس وجود دارد .

او با تاکید بر اهمیت آزمون در انتخاب مدیران جدید تصریح کرد: انتصاب مدیران جدید باید فقط از میان افرادی که امتیاز لازم را از آزمون کتبی و مصاحبه کسب کرده‌اند صورت گیرد .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: از میان 1 هزار و 205 داوطلب شرکت‌کننده در سطح این اداره کل دو سوم آن‌ها موفق به کسب امتیاز لازم شده‌اند و تعدادی از شرکت‌کنندگان در آزمون نیز به عنوان ذخیر اعلام شده‌اند تادرصورت نیاز از آن‌ها برای مصاحبه دعوت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار