اطلاعیه اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در خصوص هدایت تحصیلی؛

امکان ثبت نمرات دانش‌آموزان در سیستم دانا و انتقال به پورتال همگام فراهم شد

تهران (پانا) - اداره کل امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اطلاعیه‌ای در مورد هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در سال تحصیلی 98- 99 را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
امکان ثبت نمرات دانش‌آموزان در سیستم دانا و انتقال به پورتال همگام فراهم شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی در متن این اطلاعیه آمده است:

امکان ثبت نمرات دانش‌آموزان در سیستم دانا و انتقال به پورتال همگام فراهم شد. مدیران ادارات و مدارس لطفا برای اجرای فرایند ثبت و انتقال نمرات به نکات زیر توجه کنید:

1- مدیران محترم مدارس بابد پس از صدور کارنامه دانش‌آموزان پایه نهم و مهلت قانونی برای اعتراضات احتمالی،‌ نسبت به انتقال نمرات پایه هفتم، هشتم و نهم دانش‌آموزان از سیستم دانا به پورتال همگام اقدام کرده و در این پورتال وارد ماژول هدایت تحصیلی شده، و با زدن دکمه تایید، نمرات را ارسال کنند.

(چنانچه به هر دلیل امکان انتقال نمرات بعضی از دانش‌آموزان به دلایل مختلف از جمله انتقالی، اتباع خارجی، تکرار پایه و... وجود نداشته باشد؛ ضرورت دارد مدیران مدارس، مشکل را فورا از طریق فناوری منطقه حل کرده و سپس نسبت به انتقال نمرات دانش‌آموزان اقدام کنند.)

2- مدیران آموزش و پرورش مناطق پس از اطمینان از دریافت نمرات دانش‌آموزان تمامی مدارس منطقه، اقدام به تایید نهایی، برای محاسبه نمون برگ‌های هدایت تحصیلی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار