مدیر عامل بانک تجارت :

اعطای تسهیلات هزار میلیارد ریالی به شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جلسه رفع موانع تولید واحدهای صنعتی اسلامشهر با حضور مدیرعامل بانک تجارت و فرماندار شهرستان اسلامشهر در شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اعطای تسهیلات هزار میلیارد ریالی به شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با اشاره به ظرفیت کم‌نظیر این شهرستان در حوزه صنعت و تولید اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در دو سال گذشته بیش از 50 مجموعه تولیدی و صنعتی بزرگ این شهرستان احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

او در ادامه به وضعیت نامطلوب شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران در سال‌های 95 و 96 و زیان‌ده بودن این شرکت اشاره کرد و گفت: با مدیریت جهادی بابایی، مدیر عامل شرکت در سه سال گذشته و همت کارکنان و کارگران زحمتکش این شرکت امروز علاوه بر پرداخت کلیه دیون و معوقات بانکی و تامین بخشی از نیازهای کشور در زمینه تولید لوله و اتصالات چدنی برای مصارف آبرسانی، تولیداتش را به کشورهای قطر، یونان و عراق نیز صادر می کند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: درخواست ما از هیات مدیره و مدیرعامل بانک تجارت این است که در شرایط خطیر و حساس کشور به کمک تولیدکنندگان این شهرستان بیاید و از این پس شاهد تعامل و همکاری نزدیک سرپرستی جنوب تهران بانک تجارت با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان اسلامشهر باشیم.

سپس بابایی مدیرعامل شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران نیز در سخنانی با اشاره به قدمت 65 ساله این شرکت بیان کرد: بحمدا... در سه سال گذشته با حمایت‌های شبکه بانکی کشور بویژه بانک تجارت، و مدیران شهرستان از جمله فرماندار اسلامشهر و تلاش و همت مدیران، کارکنان و کارگران پرتلاش، توانستیم رکورد افزایش چهار برابری صادرات تولیدات را در سال 98 ثبت کنیم.

او تصریح کرد: با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه در سال‌های اخیر شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران از زیان خارج شده، به تمامی تعهدات مالی خود اعم از حق و حقوق کارگران، بیمه، مالیات و... عمل کرده و هم قسم هستیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال جهش تولید نامگذاری شده تولیدات را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

در ادامه رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت نیز در سخنانی تأکید کرد: شرکت شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران یکی از مجموعه‌های موفق ملی در حوزه تولید و صنعت به‌شمار می‌رود و در سال های اخیر توانسته به‌خوبی بر مشکلات فائق آید.

او با بیان اینکه مدیریت در رشد و تعالی هر مجموعه‌ای نقشی مهم و اساسی ایفا می‌کند افزود: با تغییراتی که در سه سال گذشته در سطح مدیریت شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران ایجاد شد امروز شاهدیم که این مجموعه ملی علاوه بر حضور موفق در بازار داخل صادرات خوبی به کشورهای منطقه دارد.

مدیر عامل بانک تجارت خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت منابع تلاش ما این است تا در سال جهش تولید بتوانیم بخشی از نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی را تامین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار