مدیر سازمان دانش اموزی خوزستان عنوان کرد :

ارائه گزارش عملکرد سازمان دانش آموزی خوزستان در اجلاس مجازی مدیران استانها

اهواز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان خوزستان در جلسه ویدیو کنفرانس که با حضور مدیران سازمان مرکز و استانها برگزار شد عملکرد این سازمان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ارائه گزارش عملکرد سازمان دانش آموزی خوزستان در اجلاس مجازی مدیران  استانها

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی خوزستان، محمدرحیم کریمی در این نشست که سه ساعت به درازا کشید به ارایه گزارشی از عملکرد سه ماهه سازمان دانش آموزی خوزستان پرداخت.

او در بخش اول سخنان خود ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر افزود: سازمان دانش آموزی خوزستان پس از فراگیر شدن ویروس کرونا اهم فعالیتهای خود را در فضای مجازی از سرگرفت و با همکاری مربیان و دانش آموزان پیشتاز اقدام به تولید محتوای آموزشی و پیشگرانه با توجه به شرایط روز جامعه کرد.
مدیر سازمان دانش اموزی استان خوزستان در ادامه به موضوعات پوشاک دانش آموزان، مسائل مالی، پایگاههای تغذیه سالم و تجلیل از مربیان و دانش آموزان اشاره کرد و به بحث و تبادل نظر با مسئولین سازمان پرداخت.

همچنین در بحث پیگیری ایجاد انگیزه برای مربیان و مسولین سازمان مناطق نیز نکاتی را مطرح و خواهان ارائه لوح تقدیر وزارتی به همه مربیان و همکارانی که با سازمان دانش آموزی همکاری داشته اند شد.
مدیر سازمان دانش آموزی خوزستان به استفاده حداکثری از ظرفیت های فضای مجازی در خصوص تربیت اجتماعی دانش آموزان پرداخت و اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته امسال از اوایل تیرماه با ظرفیت حداکثری به تولید محتوای آموزشی و مهارتی جهت انتشار در شبکه شاد خواهیم پرداخت و این می طلبد که مربیان و مدرسان همچون گذشته در این امر یاری سان ما باشند.

کریمی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از خبرگزاری پانا خوزستان در خصوص انتشار به موقع و به‌روز اخبار در حوزه دانش آموزی، کرونا و تحولات جاری استان یادآور شد: خبرگزاری پانا یک ظرفیت بی نظیر برای آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی است و امسال هم به یاری خدا با برنامه ریزی های انجام شده و جلب همکاری مربیان و دانش آموزان اتفاقات خوبی رادر این حوزه رقم خواهیم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار