خشم گسترده کهکشانی‌ها؛ می‌خواهند بارسلونا را قهرمان کنند

تهران (پانا) - مدیران رئال مادرید به شدت از اعلام برنامه ادامه فصل لالیگا عصبانی شده اند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
خشم گسترده کهکشانی‌ها؛ می‌خواهند بارسلونا را قهرمان کنند

به گزارش ورزش سه، امروز سازمان لالیگا برنامه بازی های باقیمانده فصل را اعلام کرد و از نظر مدیران رئال مادرید اینقدر برنامه ریزی پیش رو عجیب است که آنها باور ندارند این خبر واقعیت داشته باشد و تصور می کردند این یک شوخی است. نکته اصلی مربوط به برنامه هفته 33 و 34 این باشگاه است که مورد اعتراض آنها قرار دارد.

در واقع رئال مادرید باید در این دو هفته به مصاف ختافه و بیلبائو برود که دیدار برابر بیلیائو در استادیوم سن مامس برگزار می شود و بازی در این ورزشگاه همیشه برای مدعیان دشوار بوده است. اما بین این دو دیدار کمتر از 72 ساعت زمان وجود دارد.

اما در همین دو هفته بارسلونا ابتدا باید در خانه اش به مصاف اتلتیکومادرید برود و 5 روز بعد باید با ویارئال دیدار کند. در واقع بازی هفته 33 رئال مادرید 2 روز بعد از بازی بارسلونا و دیدار هفته 34 آنها یک روز قبل از این تیم برگزار می شود. لوس بلانکوس در رابطه با این موضوع پروسه شکایتی رسمی را آغاز کرده و به هیچ وجه حاضر به پذیرش این برنامه نیست. فاصله زمانی کم آنهم در شرایط فعلی باعث بروز احتمال مصدومیت و از دست امتیاز می شود.

این در حالی است که با مصاحبه جنجالی جراد پیکه در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل فدراسیون فوتبال و سازمان لالیگای اسپانیا در مورد قهرمان شدن یک تیم خاص بوجود آمده و جالب اینجاست هواداران هر دو تیم دیگری را به حمایت شدن از سوی نهاد قدرت متهم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار