تدارک ویژه برنامه های ایران صدا به مناسبت تابستان

تهران (پانا) - پایگاه کتاب گویای ایران صدا برای ایام تابستان مخاطبان خود تعداد 50 رمان مشهور از ادبیات جهان با روایت هنرمندان مشهور جهان را آماده نموده است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تدارک ویژه برنامه های ایران صدا به مناسبت تابستان

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، این پایگاه کتاب فیه مافیه را نیز با صدای بهروز رضوی تهیه و آماده انتشار دارد. از دیگر برنامه های پایگاه کتاب گویای ایران صدا به مناسبت ایام تابستان و اوقات فراغت کتاب لیلی و مجنون است که به صورت گویا و رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده است.همچنین این پایگاه هر هفته یک کتاب با موضوع ادبیات دفاع مقدس را در پیش بینی های خود برای ایام تابستان قرار داده است .

کتاب گویای طاعون که ماجرای همه‌گیری این بیماری در الجزایر و تعطیلی شهر را شرح می‌دهد توسط پایگاه کتاب گویای ایران صدا برای استفاده مخاطبان به صورت رایگان تهیه و بارگذاری شده است. کتاب گویای طاعون نوشته آلبرت کامو به تهیه کنندگی زهرابلدی و روایت مهدی سلطانی، عزیز محمدی و اکبر مولایی و صدابرداری مهدی طاهر تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است

کتاب گویای راز نام کتاب دیگری است که پایگاه کتاب گویای ایران صدا به مناسبت ایام تابستان آماده نموده است این کتاب که نوشته هلن گرمیون است توسط افسانه بایگان و محمدحاتمی به صورت گویا برای شنیدن مخاطبان ایران صدا تولید و منتشر شده است. رمان عاشقانه راز پر از رویدادهای هیجان انگیز و اتفاقهای عجیب نیست، اما با این همه پر ازکشش است و پر از تعلیق. خاصیت عجیب این داستان این است که در کمال متانت و آرامش ما را جویای رویدادهای آنیِ داستان میکند.

پایگاه کودک

برنامه سرزمین اسرار آمیز که به طرح معماها و چیستان های مختلف می پردازد را پایگاه کودک ایران صدا به مناسبت ایام تابستان تهیه و تولید نموده است. این برنامه به تهیه کنندگی آتی جان افشان و گویندگی صاعبه عظیمی و رضا شجاعی تهیه و بارگذاری شده است.

برنامه کلاس ایرانگردی نام برنامه دیگری است که در تابستان علاقه مندان می توانند از طریق پایگاه کودک ایران صدابشنوند این برنامه کودکان را با آداب و رسوم و جاذبه های شهرهای مختلف آشنا می کند. برنامه کلاس ایرانگردی به تهیه کنندگی آتی جان افشان و گویندگی سارا عرب پوریان و رضا شجاعی و نویسندگی فاطمه بی تقصیر به صورت گویا آماده شده است.

کتاب گویای تاکسی فضایی در 60 قسمت با موضوع ماجراهای طنز کودکی که سودای رفتن به سفر فضایی دارد در پایگاه کودک ایران صدا آماده و تولید شده است. تهیه کنندگی این کتاب گویا را آسیه حیدری شاهی سرایی و گویندگی اردشیر منظم بر عهده داشته اند.

همچنین گلچینی از برنامه های کودک با موضوع تابستان و اوقات فراغت آماده شده که کودکان می توانند در این ایام از آنها استفاده نمایند.

پایگاه مداحی

در این پایگاه یک مجموعه کامل آموزش دعاخوانی با تدریس محسن فرهمند آزاد در 26 قطعه برای استفاده علاقه مندان در فصل تابستان بر روی پایگاه مداحی ایران صدا قرار گرفته است.

پایگاه قرآن

اجرای نمایشی قرآن کریم بر اساس ترجمه حجت الاسلام و المسلمین ملکی را پایگاه قرآن ایران صدا تهیه و تولید نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار