تلاش مجلس و وزارت صمت برای تولید خودروی ملی

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از برگزاری دومین نشست مشترک برای تولید خودروی ملی با حضور مسئولان وزارت صمت و دانشگاه علم و صنعت در دفتر خود خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش مجلس و وزارت صمت برای تولید خودروی ملی

به گزارش اداره کل روابط عمومی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دومین نشست مشترک برای ساخت تولید خودروی ملی صبح امروز در دفتر علی نیکزاد ثمرین، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان وزارت صمت و دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: «در این نشست مقرر شد تا کمیته مشترکی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت شامل ایدرو و معاونت امور صنایع این وزارتخانه با دانشگاه علم و صنعت برگزار شود تا منجر به طراحی "پلت‌فرم ملی" برای ساخت خودروی ملی شود و به اشتراکاتی برای عملیاتی شدن این توافق برسند.»

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی چندی پیش پس از آنکه در جلسه با مسئولان دانشگاه علم و صنعت از آمادگی مسئولان این دانشگاه برای ساخت خودروی ملی مطلع شد، جلسه‌ای را بین مسئولان وزارت صمت و دانشگاه علم صنعت برگزار کرد. مسئولان دانشگاه علم و صنعت ادعا دارند که دانشکده خودرو فقط در این دانشگاه وجود دارد و در گذشته نیز با پرتاب ماهواره به فضا، توان خود را ثابت کرده‌اند. آن‌ها معتقدند در این شرایط اگر مسئولان دولتی نیز تمایل داشته باشند می‌توانند به ساخت خودروی ملی کمک کنند.

پس از این اعلام آمادگی دانشگاه علم و صنعت، نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای را با حضور رئیس دانشگاه علم و صنعت و سرپرست وزارت صمت برگزار کرد و طرفین آمادگی خود برای ساخت خودروی ملی را اعلام کردند. جلسه امروز دومین نشست مشترک بین وزارت صمت و دانشگاه علم و صنعت در راستای موضوع طراحی و ساخت خودروی ملی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار