کشف ۲.۶ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

ارومیه( پانا) - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی فصل بهار امسال در این استان کشف و ۱۷۸ قاچاقچی نیز با تلاش ماموران در این مدت دستگیر شده اند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲.۶ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش روابط عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، سردار مسعود خرم‌نیا افزود: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی، مسیر ترانزیت مواد مخدر به اروپاست، قاچاقچیان مواد مخدر همواره این مسیر را برای ترانزیت این مواد به اروپا انتخاب می کنند و ماموران انتظامی نیز با همه توان در مقابل سوداگران مرگ می ایستند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۷۸ قاچاقچی مواد مخدر طی سال جاری اضافه کرد: در این مدت همچنین ۶۲۴ نفر توزیع کننده و مصرف کننده در استان دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این رابطه همچنین ۵۳ دستگاه انواع خودروی سنگین و سبک و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت که در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شده است.

سردار خرم‌نیا افزود: در این مدت، ۶۴۶ نفر معتاد متجاهر در آذربایجان غربی جمع آوری و ۸۰ نفر از آنان در کمپ های استان با رعایت پروتکل های بهداشتی نگهداری می شوند.

وی ادامه داد: طی سال جاری، یک هزار میلیارد ریال از نظر اقتصادی به بنیان قاچاقچیان ضربه وارد شده است.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار