برگزاری جلسه شورای نظارت شهر تهران

تهران (پانا) - جلسه شورای نظارت شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در محل اداره کل شهر تهران تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای نظارت شهر تهران

فولادوند با اشاره به کمبود فضای آموزشی در منطقه 5و22 گفت: ما مسئول ارایه مجوز و تشخیص هستیم. شورای نظارت منطقه تصمیم گیرنده است اما باید دقت کنیم حقی از دانش آموزان پایمال نشود.

وی افزود: ما باید به یک گفتمان مشترک و مستدل و قانونمند و محکمه پسند برسیم تا دفاع کنیم. ما مجموعه جدا از هم نیستیم. باید پاسخگوی مردم باشیم.

فولادوند با اشاره به اینکه ما نباید مانع توسعه مدارس غیردولتی باشیم، گفت: یکی از فلسفه های وجود مدارس غیردولتی تاکید بر نظارت است و نه اجرا و مدیریت پس نباید از این مهم دور شویم. این نظارت شامل رعایت مجوزهای قانونی و رعایت برنامه هاست. با توجه به اینکه منطقه 5و22 شرایط خاص خود را دارند ما باید به کسی مجوز دهیم که واجد شرایط باشند.

وی افزود: منطقه 5و22 کمترین فضای آموزشی را دارد. قاعدتا در حوزه مشارکت ها هرکسی بیاید و باری از این منطقه کم کند، استقبال می کنیم. خاطرمان باشد که باید در مقابل درخواست مجوز اعلام مکتوب دلایل رد مرقوم شود و تکلیف پرونده های این حوزه مشخص باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار