فرماندار ایجرود:

امسال پروژه 4 خطه کردن محور زنجان- بیجار تا ایجرود به بهره برداری می رسد

زنجان (پانا) - فرماندار ایجرود با اعلام اینکه با پیگیری های به عمل آمده ظرف یک سال اخیر پیشرفت این پروژه تا مرکز شهرستان به بیش از ۸۰ درصد رسیده است، گفت برای اجرای عملیات اجرایی این پروژه تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که امسال نیز برای ادامه اجرای این طرح ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

کد مطلب: ۱۰۹۲۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امسال پروژه 4 خطه کردن محور زنجان- بیجار تا ایجرود به بهره برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی فرماندار ایجرود، فتحی با اشاره به اینکه عملیات چهار بانده کردن جاده زنجان -تکاب و زنجان- بیجار از سال ۱۳۸۶ آغاز و به صورت نیمه فعال درآمده بود، عنوان کرد: طی یک سال اخیر پروژه فعال شد و امیدواریم تا پایان سال‌جاری 40 کیلومتر از 75 کیلومتر طول پروژه از زنجان در محدوده شهرستان تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار ایجرود اظهار کرد: پیگیری تکمیل این طرح جزء اولویت‌های کاری مدیریت شهرستان و جزء خواسته های به‌حق مردم شریف شهرستان ایجرود به شمار می آید که تکمیل این طرح به‌عنوان یکی از طرح‌های تاثیرگذار در توسعه شهرستان و استان بوده و در راستای تحقق شعار "جهش تولید" سال نقش بسزایی خواهد داشت.

فتحی ضمن قدردانی از پیگیری های مستمر استاندار زنجان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اقدامات اداره کل راه و شهرسازی، خواستار همت مسئولین دستگاههای اجرایی مربوطه برای تکمیل و بهره برداری باقی مانده مسیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار