پویش عکس پدر و دختری با عنوان "هلاله " در گیلان

رشت (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از پویش عکس پدر و دختری "هلاله" به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و روز دختر در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش عکس پدر و دختری با عنوان "هلاله " در گیلان

به گزارش ایرنا، سیاوش غلامی گفت: پویش عکس پدر و دختری "هلاله" از سوی امور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در این پویش و ارائه عکس تا دهم ماه جاری فرصت دارند، اظهار کرد: آثار به دو صورت دایرکت به پیج اینستاگرامی پویش به آدرس helal.gilan.rcs و ارسال به شماره واتساپ (۰۹۱۱۴۵۲۶۰۸۷) پذیرفته می شود.

غلامی ادامه داد: شرکت برای همکاران، داوطلبان، اعضا و عموم مردم در این پویش آزاد است. ضمن اینکه پوشش کاور امدادی برای پدران و حجاب برای دختران الزامی بوده و آثار ارسالی باید با موازین شرعی و عرفی کشور همخوانی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخاب تکنیک عکاسی هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها باید به صورت افقی گرفته شود و با موضوع مسابقه مرتبط باشد، روی عکس ها نیز نباید هیچگونه افکت و تغییری توسط نرم افزارهای گرافیکی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه داوری عکس های ارسالی باید فاقد هرگونه تاریخ، توضیح و لوگو بر روی عکس باشد، اضافه کرد: داوری آثار توسط کمیته داوری متشکل از متخصصان و کارشناسان انجمن عکاسی گیلان بر اساس معیارهایی نظیر کیفیت اثر، خلاقیت و نوآوری و ترکیب‌ بندی مناسب انجام می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: پس از پایان پویش علاوه بر اعطای لوح تقدیر به تمامی شرکت کنندگان، به آثار برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی اظهار کرد: تحقق دیدگاه اسلام در خصوص اهمیت جایگاه، منزلت و کارکردهای خانواده در نظام اسلامی، حمایت از تحکیم و تعالی نهاد خانواده و پیشگیری از تزلزل و فروپاشی آن با تکیه بر رابطه پدر و فرزند دختر، ارتقاء سطح فرهنگی و تربیتی اعضای خانواده به منظور ایفای نقش آن در سلامت و بهبود فرهنگی جامعه از جمله اهداف این پویش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار