معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر:

تلاش برای اتمام پروژه استخر دانش آموزی استان بوشهر

بوشهر(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با وجود پیشرفت 70 درصدی پروژه استخر دانش آموزی، برای اتمام این پروژه سلامت محور دانش آموزی تلاش می کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۲۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای اتمام پروژه استخر دانش آموزی استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ اسد حصیری در بازدید از روند ساخت استخر دانش آموزی بندر بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان مسئول نظام تعلیم و تربیت مسئولیت سنگینی برای تربیت دانش آموزان به ویژه در ساحت زیستی و بدنی بر عهده دارد، اظهار کرد: در این راستا تکمیل پروژه استخر دانش آموزی در دستور کار جدی معاونت تربیت بدنی و سلامت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در نشست های جداگانه با سازمان برنامه و بودجه کشور؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان؛ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ اداره کل نوسازی استان و فرماندار شهرستان بوشهر بر تکمیل این مهم تاکید کرده ایم و امیدواریم با اختصاص اعتبار لازم در کمیته برنامه ریزی ادامه اجرای این پروژه تسریع پیدا کند.
حصیری اضافه کرد: برای استفاده از طرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در تکمیل استخردانش آموزی، جلساتی برگزار شده که انتظار داریم نتیجه این تلاش ها به توسعه ورزش دانش آموزی در استان کمک کند.
معاون تربیت بدنی و سلامت با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه استخر دانش آموزی، تصریح کرد: امیدواریم با سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه، بوشهر به عنوان تنها استان بدون استخر دانش آموزی کشور، از این ظرفیت مهم ورزشی بهره مند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار