قدردانی رئیس قوه قضاییه از پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و آرامستان‌های کشور

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه از پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و آرامستان‌های کشور قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رئیس قوه قضاییه از پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) و آرامستان‌های کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، در حاشیه مراسم تجدید میثاق با امام و شهدا در اولین روز هفته قوه قضاییه در بهشت زهرا(س) حجت السلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به همراه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و یادگار امام راحل با جمعی از پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) دیدار و از زحمات و تلاش‌های انجام شده و خدمات بی وقفه پرسنل و مدیریت سازمان بهشت زهرا(س) و همه آرامستان‌های کشور و کلیه نیروهای جهادی به ویژه رتق و فتق اموات مسلمین و همراهی با خانواده‌های داغدار در بحران کرونا و اقدامات شایسته در تطهیر با آب متوفیان کرونا تقدیر کرد.

وی گفت: این اقدام شایسته و ماندگار سازمان بهشت زهرا(س) موجب رفع دغدغه ها و نگرانی خانواده های داغدار و آرامش روح و روان آنان گردید.

حجت السلام والمسلمین ابراهیم رئیسی با اشاره به همکاری مناسب نیروهای گمنام و ایثارگر سازمان بهشت زهرا (س) به همراه جمعی از نیروهای جهادی در سالن‌های تطهیر سازمان بهشت زهرا (س) برای همکاری در تغسیل و تکفین متوفیان مبتلا به کرونا از تعامل و همکاری‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در کنار کادر درمان کشور و سایر آرامستان‌های کشور در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا قرار دارند و تلاش شما قابل تقدیر است و از خداوند متعال می‌خواهیم که دعای امام، شهدا و مقام معظم رهبری در حق شما مستجاب شود.

در ابتدای این دیدار سعید خال - مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گزارشی در خصوص اقدامات پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا و تکریم و تعظیم به خانواده‌های داغدار و مراجعین به بهشت زهرا (س) ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار