برگزاری جلسه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر

زنجان (پانا) - جلسه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام و المسلمین سلطانی امام جماعت اداره کل ، مدیر کل ثبت احوال ، شورای معاونین و اعضای جلسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال استان زنجان جلسه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر با تلاوتی چند از کلام ا.. مجید آغاز شد سپس ساسان اسمی دبیرستاد اقامه نماز این اداره کل گزارشی از وضعیت کلی ادارات ثبت احوال استان در برگزاری نماز جماعت ارائه نمود و افزود : در اداراتی که بیش از 10 نفر همکار هست نمازجماعت مرتب برگزار می شود.

وی در ادامه افزود براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مبنی بر رعایت پروتکل بهداشتی هفتگانه نماز جماعت در ادارات برگزار خواهد شد.

وی گفت : در سال گذشته برنامه های متنوعی من جمله تجلیل از خادمان نماز ، اجرای سند راهبردی نماز ، انعکاس پیام نماز از طریق فضای مجازی اتوماسیون و تابلوی اعلانات ، تشکیل مرتب شورای اقامه نماز ، نظارت مستمر بر ادارات در چگونگی برگزاری نماز جماعت و از برنامه ابتکاری مشارکت در برگزاری نماز جماعت در مدارس بود .

در ادامه سلیمانی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نموده و افزود : امام صادق(ع) فرمودند: کسانی که به زبان بگویند شیعه هستم در حالی که در عمل اینگونه نباشد از ما نیستند.

ایشان از اعضای جلسه درخواست کرد در برنامه های پیش رو برای امسال مشارکت نموده و طرح و ایده های خود را در قالب 3 برنامه معروف و 3 برنامه منکر اعلام نمایند.

سپس در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سلطانی با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) افزود : هدف خداوند از خلقت انسان و قرار دادن خلیفه بر روی زمین رسیدن به مقام تسبیح و ذکر سبحان ا.. بوده است .

ایشان در ادامه گفت : 2 نعمت هست که انسان همواره از آن غافل است یکی صحت بدن و دیگری امنیت که در صورت نقصان در هر یک از این موارد اتسان پی به ارزش آن می برد پس قدر داشته های خودمان را بدانیم .

سید علی شفیعی مدیر کل ثبت احوال استان ضمن قدر دانی از اعضای جلسه گفت : تفاهم نامه ها و برنامه های ابلاغی از سوی سازمان و ستاد اقامه نماز پیگیری و اجرایی شود.

وی بر رعایت پروتکل هفتگانه بهداشتی که از سوی سازمان ابلاغ شده تاکید کرد و افزود : شرایط برگزاری نماز جماعت طوری برنامه ریزی شود تا موارد بهداشتی کاملا رعایت گردد.

ایشان در ادامه به مطلب مهمی اشاره کرد و افزود : در وقت نماز باید با ارباب رجوع به نوعی برخورد شود که برداشت سوء ی از نماز و نمازگزار نکند وبا زبان دعوت ایشان به نماز وادامه کاربه بعد ازنمازباشد.

وی در مورد رعایت مسائل اخلاق اداری تاکیدکردوگفت : به وظایف ذاتی خود عمل کنیم ودر تمام امور خودمان را مسئول بدانیم و نقاط ضعف و قوت شناسایی و برای هر کدام برنامه ریزی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار