اعمال حق شغل و شاغل برای معلمان استثنایی تصویب شد

تهران (پانا) - به گفته رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی مشکلات سنوات ارفاقی معلمان نیز در دست پیگیری و حل شدن است. اعمال حق شغل و شاغل که پس از قانون مدیریت خدمات کشوری منتفی شد را نیز در شورای سازمان مطرح کردیم و تصویب شد تا از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قرار بگیرد

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اعمال حق شغل و شاغل برای معلمان استثنایی تصویب شد

به گزارش ایسنا، سیدجواد حسینی با اشاره به هدف‌گذاری رشد ۱۵ درصدی خدمات حمایتی از دانش آموزان با نیازهای ویژه در سال تحصیلی آتی اظهار کرد: در سال تحصیلی پیش رو به ۲۱۰ مدرسه نیاز داریم که در حال آماده سازی است.

وی افزود: همچنین امسال ۱۴ مدرسه اوتیسم خواهیم ساخت و ۶۴ مدرسه پذیرا و مدرسه اوتیسم را متناسب سازی می‌کنیم که اول مهرِ پرمهرتری داشته باشیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه البته در شرایط کرونا، قابل پیش بینی نیست که در چه شرایطی قرار می‌گیریم گفت: برای وضعیت‌های مختلف سناریوهایی در دست تهیه است. دراسفند ماه یک مرتبه به یک شرایط غیرقابل پیش بینی پرتاب شدیم اما برای اول مهر آمادگی بیشتری خواهیم داشت که دانش آموزان در هر شرایطی حتی یک نفرشان از آموزش دور نمانند.

حسینی با اشاره به پیگیری‌های در حال انجام برای بهبود وضعیت حقوقی معلمان استثنایی گفت: خوشبختانه این روزها تمام معلمان مشمول ترمیم رتبه بندی شدند که گام مثبتی است هرچند معلمان باید بیش از اینها مورد توجه قرار گرفته و قدر ببینند.

وی افزود: معتقدیم کار با دانش‌آموزان استثنایی پنج برابر وقت و هزینه مالی بیشتری نیاز دارد و باید معلمان استثنایی ویژه دیده شوند. اخیرا مشکل ضریب ۱.۲ پرداخت در فیش حقوقی معلمان استثنایی حل شده و برای آنها اعمال می‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: مشکلات سنوات ارفاقی معلمان نیز در دست پیگیری و حل شدن است. اعمال حق شغل و شاغل که پس از قانون مدیریت خدمات کشوری منتفی شد را نیز در شورای سازمان مطرح کردیم و تصویب شد تا از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قرار بگیرد بلکه بتوانیم اندکی از زحماتشان را جبران کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار