استاندار کرمانشاه:

محدودیت‌ها نباید مانع از کسب درآمد مردم شود

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه بدون مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا نمی‌توانیم محدودیتی اعمال کنیم، گفت محدودیت‌ها نباید مانع از کسب درآمد مردم شود و باید سلامت جان و نان مردم در کنار هم‌ تامین شود.

کد مطلب: ۱۰۹۱۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌ها نباید مانع از کسب درآمد مردم شود

به گزارش اداره استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پیشنهادات استان را برای اعمال محدودیت در مناطق قرمز از نظر شیوع بیماری کرونا به ستاد ملی ارائه خواهیم داد تا در صورت لزوم مصوب شود.
وی تاکید کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اختیارات لازم برای محدودکردن ترددها در شهرستان‌های با وضعیت قرمز را نداریم.
بازوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود در رابطه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف اظهار کرد: هفته‌های گذشته نحوه نظارت و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف چندان مناسب نبود، اما اکنون روند نظارت براصناف و بازاریان بهتر از گذشته است.
وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت جامعه اولویت است، گفت: هیچ کوتاهی در زمینه نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم قابل قبول نیست و باعاملان در این زمینه برخورد می شود.
استاندار کرمانشاه توضیح داد: اصناف و بازاریان با توجه به ارتباط مستقیمی که با مردم دارند، باید رعایت پروتکل های بهداشتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.
بازوند افزود: کمیته ویژه‌ای به منظور نظارت بر روند فعالیت اصناف و بازاریان و رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل شده است تا در صورت بروز تخلف از تکرار آن جلوگیری شود.
وی مهار بیماری کرونا را تنها با کمک مردم میسر دانست و گفت: تنها در صورتی می‌توانیم این بحران را پشت سر بگذاریم که مردم همچون اسفند ماه و ایام نوروز رعایت پروتکل های بهداشتی را با دقت مدنظر قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار