مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

مردمی سازی تبلیغ اولویت سازمان تبلیغات اسلامی

تبریز(پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مردمی سازی تبلیغ را از اولویت ها و دغدغه های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مردمی سازی تبلیغ اولویت سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شعبانی در همایش سراسری گام دوم تبلیغ به مناسبت روز ملی تبلیغ و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن پتروشیمی تبریز تصریح کرد: نقش اصلی تحول فرهنگ بر عهده مردم است و سازمان تبلیغات اسلامی قصد دارد تا با شناسایی، تقویت و شبکه‌سازی هسته‌های حوزه تبلیغ، زمینه را برای مردمی‌سازی تبلیغ هموارتر سازد و همایش گام دوم تبلیغ، شروع پیگیری و تحقق این مأموریت است.
وی با اشاره به محورهای اصلی این همایش اظهار کرد: محورهای اصلی همایش سراسری گام دوم تبلیغ ، الگوی تبلیغ اسلام ناب ، الگوی تحول در تبلیغ ، الگوی حکمرانی نوین فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی ، مردمی‌سازی تبلیغ ، الگوی پیشرفت انقلاب اسلامی در قرن ۱۵ و سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: با وجود تمامی تبلیغ ها در جامعه ما، هیچ جایگزینی به جای منبر نداریم اما روشهای تبلیغ متفاوت است و تبلیغ در فضای سایبری بسیار گسترده شده است پس باید مدل های مختلف تبلیغ را به رسمیت شناخته و نهادینه پشتیبانی کنیم .
وی ادامه داد: دشمن در عرصه تبلیغ از ما فعال تر است اما خوشبختانه جوانان ما این را تشخیص داده و وارد عرصه شده اند .
حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه عرصه تبلیغ نیازمند انسان های هنرمند و دغدغه مند است افزود: تبلیغ اجتماعی و حضور در گره گشایی از مشکلات مردم یکی از بهترین عرصه های تبلیغ اجتماعی و از دغدغه های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است .
در این مراسم از ۷۲ نفر از فعالان تبلیغ در بخشهای مختلف فرهنگی و اجتماعی در سراسر استان تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار