برای هر تصمیمی جهت بازگشایی مدارس آمادگی داریم

تهران (پانا) - محمدحسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۴ در جلسه شورای معاونین گام اول در مدرسه محوری و تقویت ارکان مدرسه را توانمند کردن مدیران در تمام ساحت ها بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برای هر تصمیمی جهت بازگشایی مدارس آمادگی داریم

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4 تهران، دهمین جلسه شورای معاونین سال 99 با موضوع بازگشایی مدارس، ثبت نام، انتصاب مدیران و پروژه مهر در اندیشکده تحول برگزار شد.

در ابتدای جلسه روزبهانی، معاون آموزش متوسه و دبیر ستاد پروژه مهر ضمن تاکید بر اهمیت پروژه مهر و لزوم توجه ویژه به آن اظهار کرد: با توجه به بازگشایی متفاوت و زودتر از اول مهر، امسال در فرایند پروژه مهر باید دقیق تر و سریع تر عمل کنیم تا آغاز سال تحصیلی خوبی را پشت سر بگذاریم.

سپس اعضای شورای معاونین و کمیته های پنج گانه پروژه مهر به ارائه گزارش و اقدامات خود پرداختند.

حسن زاده، مسئول ارزیابی عملکرد منطقه با بیان اینکه 49 نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران شرکت کرده اند گفت: باید مدیرانی انتخاب و انتصاب شوند که آشنا، معتقد و ملتزم به تمام ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین باشند. هدف تشکیل کمیته انتخاب و انتصاب مدیران، استعفای بعضی مدیران، جابجایی برخی از مدیران به علت عدم توانایی نسبت به آموزشگاهی که هستند و لغو ابلاغ بعضی از مدیرانی که نتوانسته اند کارنامه نسبتا خوبی از خود به جا بگذارند تا مدیران بتوانند در راستای عملیاتی سازی سیاست های راهبردی ارتقای مدیریت مدارس گام بردارند.

در ادامه لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، ضمن تاکید بر اهمیت موضوع انتخاب و انتصاب مدیران افزود: در موضوع انتخاب مدیران اصل بر شایسته سالاری و عدالت محوری باشد و در این امر فقط سرنوشت و پیشرفت آموزشی، پرورشی و تربیت دانش آموزان در تمام ساحتهای تعلیم و تربیت را در نظر داشته باشیم. اگر در انتخاب مدیران فقط همین اصل را مود توجه قرار دهیم بسیاری از چالش ها و دغدغه های ما حل خواهد شد.

وی با اشاره به هدف گذاری منطقه 4 اظهار کرد: گام اول در مدرسه محوری و تقویت ارکان مدرسه توانمند بودن مدیران در تمام ساحت ها است.

لونی در ادامه پیرامون بازگشایی مدارس بیان کرد: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا جهت بازگشایی مدارس از 15 شهریور ما نیز برای هر تصمیم و تغییری در زمان بازگشایی آماده هستیم و فعالیت کمیته های پروژه مهر را تسریع می بخشیم تا بتوانیم بازگشایی مناسب و خوبی در مدارس داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 در خصوص ثبت نام دانش آموزان افزود: ثبت نام ها حتما با توجه به محدوده سکونت دانش آموزان صورت گیرد تا حقی از دانش آموزی تضییع نشود. در بحث ثبت نام ها لازم است با کیفیت و دقیق پیش رویم و ثبت نام فرزندان کادر درمانی را نیز مورد توجه قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار