معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قزوین:

آموزش و پرورش قزوین آماده اجرای سناریوهای مختلف برای سال تحصیلی جدید است

قزوین (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قزوین به سناریوهای محتمل برای وضعیت مدارس در سال تحصیلی آینده اشاره کرد و گفت آموزش و پرورش استان، برنامه ریزی جامعی برای همه سناریوها تهیه کرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش قزوین آماده اجرای سناریوهای مختلف برای سال تحصیلی جدید است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، سید یداله حسینی در همایش مدیران و مدیر آموزگاران شهرستان بویین زهرا، چشم انداز معاونت آموزش ابتدایی استان قزوین را داشتن مدرسه کارآمد، نیروی انسانی توانمند، دانش آموز خلاق و تلاش برای نهادینه کردن مهارت های زندگی عنوان کرد.

حسینی، ضمن اشاره به سیاست های کلی معاونت ابتدایی، افزود: مدرسه ای کارآمد است که بتواند خود را با تحولات اجتماعی همسو کند و توجه به نیازهای روانی دانش آموزان از نشانه های مدرسه کارآمد است.

وی با تشریح استراتژی‌های اصلی معاونت آموزش ابتدایی از معاونین و کارشناسان مناطق و مدیران مدارس خواست برای عملیاتی کردن راهبردهای اعلام شده، برنامه عملیاتی تهیه کنند.

معاون آموزش ابتدایی استان ادامه داد: به منظور توانمندسازی نیروی انسانی، برنامه ریزی ها به نحوی تهیه شده تا همه نیروهای این حوزه از ابتدای شهریور تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰، حدود 50 ساعت آموزش دریافت کنند.

وی، تربیت دانش آموزان خلاق، نهادینه کردن مهارت های زندگی، جدیت در آموزش خانواده و استفاده از توانمندی های والدین دانش آموزان را از دیگر سیاست های کلی معاونت آموزش ابتدایی دانست.

حسینی در پایان به سناریوهای محتمل برای وضعیت مدارس در سال تحصیلی آینده اشاره و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان، برنامه ریزی جامعی برای همه سناریوها تهیه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار