مجید فراهانی تاکید کرد

لزوم مناسب سازی فضای ساختمان شورای شهر تهران برای حضور شهروندان دارای معلولیت

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم مناسب سازی فضای ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برای حضور و مراجعه بدون دغدغه شهروندان دارای معلولیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم مناسب سازی فضای ساختمان شورای شهر تهران برای حضور شهروندان دارای معلولیت

مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به حضور شهروندان دارای معلولیت در صحن شورا و طی تذکری که تقدیم هیأت رئیسه شد، نوشت: مناسب سازی فضاهای شهری برای حضور و زندگی همشهریان معلول و سالمند یکی از اقدامات کلیدی است که در مسیر ادای حق به شهر این عزیزان باید مورد پیگیری قرار گیرد.

او افزود: امروز و در حاشیه جلسه علنی شورا که شاهد حضور نماینده کمپین پیگیری اجرای قانون معلولان بودیم، برخی از نقایص و مشکلات شهروندان دارای معلولیت در دسترسی به ساختمان شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد.

فراهانی تاکید کرد: با عنایت به لزوم فراهم کردن دسترسی و ترد آسان معلولان به ساختمان شورا و ملاقات این افراد با نمایندگان در شورا که متاسفانه تا پیش از این کمتر مورد توجه قرار گرفته، با استناد به بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به شهرداری تهران درباره توجه به ارتقاء دسترس پذیری و مناسب سازی فضای ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برای حضور و مراجعه بدون دغدغه معلولان تذکر می دهم.

عضو شورای شهر تهران طی درخواستی از رئیس شورای شهر عنوان کرد: امیدوارم با دستور اقدام جنابعالی در اسرع وقت ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برای حضور معلولان مناسب سازی و از این طریق زمینه های حضور و ارتباط موثر آنها با نمایندگان شورا بیش از پیش فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار