نماینده قزوین در گفتگو با پانا: صنعت قزوین باید متحول شود؛ آماده مناظره در دانشگاه ها هستم

قزوین (پانا) – نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر تحول بخش صنعتی قزوین و ایجاد بسترهای مناسب برای ورود سرمایه گذار به استان تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده قزوین در گفتگو با پانا: صنعت قزوین باید متحول شود؛ آماده مناظره در دانشگاه ها هستم

لطف اله سیاهکالی مرادی در گفتگو با پانا، با تأکید بر اینکه قزوین باید در کشور به یک برند تبدیل شود، گفت: ما در استان قزوین در بخش صنعت، معدن، تجارت، گردشگری و کشاورزی ظرفیت های بسیار خوبی داریم و به همین جهت است که عضو کمیسیون صنایع مجلس شدم تا در این حوزه مشکلات را بهتر پیگیری کنم و کمک حال این حوزه باشم.

وی با اشاره به اینکه باید شرایطی مهیا شود تا سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری قزوین را انتخاب کنند، افزود: هر وقت که سرمایه گذاران قزوین را به عنوان اولویت اول خود برای سرمایه گذاری انتخاب کنند، یعنی اینکه ما عملکرد درستی داشته ایم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رونق پایه بسیاری از مشاغل است و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا این حوزه در استان رونق پیدا کند و یک ذهنیت خوبی نسبت به قزوین در ذهن سرمایه گذاران ایجاد شود.

سیاهکالی مرادی با تأکید بر مطالبه گری و شفاف سازی در امور، اظهار کرد: پیش از انتخابات وعده کرده بودم که هر سه ماه یک بار با اهالی رسانه نشستی داشته باشم که این اتفاق زودتر از موعد مقرر رقم خورد و در این نشست در مورد اقداماتی که صورت گرفته و دیدارهایی که با مسئولان و مدیران داشتیم، گزارشاتی را ارائه دادم.

این نماینده مجلس بر برگزاری کرسی های آزاداندیشی، مناظرات و جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: من آماده هستم تا در مناظرات در فضای دانشگاهی حضور یابم و به پرسش ها پاسخ دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار