پیست اتومبیلرانی و موتورسواری را جایگزین دور دور های خیابان می‌کنیم

تهران (پانا) - سرپرست فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری گفت: می‌توانیم همکار و همراه پلیس باشیم و به جای دور دور خیابانی، فرصت‌هایی را برای تخلیه هیجان جوانان در پیست‌ها فراهم کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیست اتومبیلرانی و موتورسواری را جایگزین دور دور های خیابان می‌کنیم

به گزارش ایرنا، «مازیار ناظمی» روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: فرصت‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان داریم. با تجهیز پیست‌ها و اضافه شدن ساعت بهره‌برداری، امکانات فدراسیون در اختیار جوانان بیشتری قرار می‌گیرد. می‌توانیم به جای گردش و دور دور جوانان در خیابان‌ها و رفتار خلاف قانون، فرصت حضور در پیست و تخلیه هیجان آنها را بهتر فراهم کنیم.

وی پس از بازدید از روند آماده‌سازی، تکمیل و تجهیز آکادمی بین‌المللی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری افزود: این رشته با ظرفیت‌ بسیار زیاد می‌تواند اوقات فراغت جوانان و علاقمندان را پر کند.

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: می‌توانیم به جای دور دور جوانان در خیابان‌ها و رفتار خلاف قانون، فرصت حضور در پیست و تخلیه هیجان آنها را بهتر فراهم کنیم. درهای فدراسیون برای علاقمندان و جوانان باز است.

ناظمی یادآور شد: برای آموزش متخلفان رانندگی در هر ۲ بخش موتور و اتومبیل آماده همکاری علمی و فنی با پلیس هستیم.

وی تاکید کرد: فدراسیون در کنار ماموریت‌های حوزه قهرمانی و حرفه‌ای خود، دارای مسوولیت اجتماعی و مدنی است. برای کمک به جامعه و به خصوص پر کردن زمان فراغت و نشاط جوانان در کنار سایر بخش‌ها، می‌توانیم همکار و همراه پلیس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار