رزمایش کمک مومنانه دانش آموزان و فرهنگیان آب پخش

آب پخش(پانا)- این رزمایش کمک مومنانه و با همکاری کانون بسیج فرهنگیان منطقه آب پخش و همت فرهنگیان انجام شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش کمک مومنانه دانش آموزان و فرهنگیان آب پخش

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش آب پخش، با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش، کارشناس امور تربیتی اداره آموزش و پرورش، مسئول بسیج فرهنگیان، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی منطقه آب پخش، مدیر دبیرستان علامه طباطبایی و دبیران دبیرستان علامه طباطبایی، آیین نمادین توزیع کمک های مومنانه طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب پویش ملی، حمایت دانش آموزان و فرهنگیان از خانواده های آسیب پذیر فرهنگیان منطقه آب پخش با اهدای مبلغ 165/200/000 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود در جشن کمک مومنانه که در دبیرستان علامه طباطبایی منطقه آب پخش برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ همدلی در دوران شیوع بیماری منحوس کرونا و با توجه به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرهنگیان این منطقه به یاری دانش آموزان بی بضاعت و خانواده های آسیب دیده شتافتند.

اکرم پاپری گفت: این طرح در قالب رزمایش کمک مومنانه و با همکاری کانون بسیج فرهنگیان منطقه آب پخش و همت فرهنگیان محترم صورت گرفته است و تعداد 70 بسته معیشتی و اقلام غذایی، پرداخت وجه مربوطه به ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان، تهیه تلفن هوشمند، توزیع اقلام بهداشتی، تهیه پوشاک و لباس تهیه و از طریق مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان بی بضاعت و خانواده های آنان قرار گرفت.

پاپری اضافه کرد: این‌ها تنها بخشی از اقداماتی است که در حمایت از طرح کمک مومنانه صورت گرفته و بی‌شک با اجرای این رزمایش همانطور که برخی از مسئولان پیش‌بینی کرده‌اند بزرگ‌ترین کمک بشریت به همت مردم ایران رقم خواهد خورد.

وی خاطر نشان کرد: در ایام کرونایی ما باید با کمک و همدلی مؤمنانه به یاری اقشار ضعیف و مستمند جامعه بشتابیم و در این جهت دیگران را نیز ترغیب و تشویق به مشارکت در این امور خیرخواهانه و خداپسندانه تشویق کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار