معاون استاندار:

آغاز طرح عمرانی جدید بدون تامین حداقل اعتبار در آذربایجان‌غربی ممنوع است

ارومیه(پانا) - معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم توجه به تامین اعتبار اولیه طرح‌های عمرانی گفت هیچ دستگاهی حق شروع طرح جدید بدون تامین اعتبار حداقل ۳۰ درصدی را ندارد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح عمرانی جدید بدون تامین حداقل اعتبار در آذربایجان‌غربی ممنوع است

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، آیدین رحمانی در جلسه بررسی طرح های مشکل دار شهرستان شوط افزود: شروع طرح جدید بدون تامین اعتبار سبب ایجاد بی اعتمادی بین مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر پروژه‌ای، پنج سال پیش کلنگ‌زنی شده و زیرسازی لازم صورت گرفته، ولی اعتبار لازم برای ادامه طرح تامین نشده، این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در مقابل مطالبات مردم در این خصوص پاسخگو باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: رویکرد دولت در پروژه های عمرانی اتمام و تکمیل طرحهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی قابل توجه است.

رحمانی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با ایجاد هماهنگی لازم و تسریع در روند اتمام این پروژه ها مسائل و مشکلات پروژه های نیمه تمام را مرتفع و این طرح‌ها را با همت دستگاههای اجرایی و بخش های مختلف به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم جلسات بررسی مشکلات پروژه های مشکل دار ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی را با حضور مدیران دستگاههای اجرایی مربوطه برگزار کنیم، اظهار کرد: برگزاری این جلسات و پیگیری مصوبات آن توسط فرماندار و کارشناسان دفتر فنی و تصمیماتی که اتخاذ می شود، قدمی برای رفع مشکلات طرحهای شهرستانی و بهره برداری به موقع از پروژه های نیمه تمام در شهرستانهاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: محدودیت اعتباری در تمام دستگاههای اجرایی وجود دارد و همه به این امر واقف هستند که دولت در شرایط بد تحریمی قرار دارد ولی با وجود این شرایط با تدابیر دولت پروژه های کلان عمرانی متوقف نشده و عملیات عمرانی انجام می شود.

در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به پروژه های بخش کشاورزی، آب، راه و طرح های مدرسه سازی شهرستان شوط بررسی و چاره اندیشی و تصمیمات لازم برای رفع این مسایل و مشکلات و بهره برداری از طرحهای نیمه تمام اتخاد شد.

شوط، از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

صدها طرح نیمه تمام در آذربایجان غربی وجود دارد که دولت در سال جاری با اهتمام ویژه سعی در اتمام رساندن بیشترین میزان ممکن از آنها را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار