مزار شهید اصناف طیب حاج رضایی عطر افشانی و گلباران شد

شهر ری(پانا) - همزمان با روز ملی اصناف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به همراه مسئولان شهرستان ری با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مزار شهید طیب حاج رضایی از شهدای اصناف را گلباران کردند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مزار شهید اصناف طیب حاج رضایی عطر افشانی و گلباران شد

به گزارش ایثار همزمان با روز ملی اصناف مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، شاهین عسکریان معاون فرهنگی و آموزشی،حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری به همراه مسئولان اتاق اصناف این شهرستان، مزار شهید طیب حاج رضایی از شهدای اصناف دوران رژیم ستمشاهی را عطر افشانی و گلباران کردند.
شاهین عسگریان معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در حاشیه این مراسم در گفتگویی کوتاه با خبر ایثار از برنامه‌های گرامیداشت شهدای اصناف در تمام شهرستانهای استان تهران خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از امروز شهدای اصناف در تمام شهرستانهای استان تهران تکریم می‌شوند.
او از دیدار با خانواده‌های معظم این شهیدان به همراه مسئولان شهرستانی خبر داد و گفت: در هفته پیش رو روسای بنیاد شهید در شهرستانها به همراه روسای اتاق اصناف و همچنین سایر مسئولان با حضور در منزل شهدای اصناف یاد و خاطره آنها را گرامی می دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار