پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر بمناسبت آغاز هفته گرامیداشت قوه قضائیه

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت ا... شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش، هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران مجموعه قضائی شهرستان بویژه رئیس دادگستری، دادستان اسلامشهر و مسئول حوزه قضائی چهاردانگه تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر بمناسبت آغاز هفته گرامیداشت قوه قضائیه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام مشترک مسعود مرسلپور فرماندارو حجت الاسلام محمد علی نوروزی امام جمعه اسلامشهر به شرح ذیل است:

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی برقراری نظم و امنیت در جامعه و تحقق بخشیدن به عدالت ایفا نموده و پناهگاه مردم در نظام اسلامی به شمار می رود و تابحال شهدای بسیاری را تقدیم نموده که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از دیگر از نیروهای خدوم نظام اسلامی، گواهی روشن براین مدعاست.

مروری بر عملکرد قوه قضائیه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده آن است که دستگاه قضایی با بهره جستن از شرع مقدس اسلام، دستاوردهای شگرفی را در زمینه‌های تدوین لوایح قضایی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع برداشته است.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت ا... دکتر بهشتی و۷۲ تن از یاران وفادار امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی که در فاجعه دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه سال 1360 مظلومانه به شهادت رسیدند، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگستری و دادستان اسلامشهر، مسئول حوزه قضائی چهاردانگه، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان شاغل در دستگاه قضایی شهرستان اسلامشهر تبریک گفته و موفقیت های روز افزون آنان را در جهت عدالت گستری، خدمت به مردم و پاسداری از قانون از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار