انتشار مجموعه مقالات،گزارش های تحلیلی و یادداشت ها درباره مواجهه با ویروس کرونا

تهران (پانا) - در روزهایی که سیاستمداران و سیاستگذاران در تمامی کشورها و نهادها در چگونگی مواجهه کارآمد توأم با چیرگی نهایی بر بیماری همه گیر کرونا در اضطراب و سردرگمی به سر می‌برند، چشم امید همگان به تدبیر و تجویز اندیشمندان و پژوهشگران دوخته شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انتشار مجموعه مقالات،گزارش های تحلیلی و یادداشت ها درباره مواجهه با ویروس کرونا

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، جامعه تعلیم و تربیت کشورمان با 16 میلیون مخاطب مستقیم و قریب به 24 میلیون مخاطب غیر مستقیم و جمعا با چهل میلیون مخاطب فعال یعنی معادل نیمی از جمعیت کشور دچار چالشی بزرگ در موضوع تحقق اهداف آموزشی و پرورشی برنامه­ ریزی شده در نیمه­ دوم برنامه یکساله تحصیلی خود شد.

این پیشامد تأمل برانگیز پیشاهنگان عرصه علم و پژوهش را برآن داشت تا به مدد اندیشه ­های متعالی و امید آفرین با ارائه نظرات کاربردی و راهکارهای عملیاتی، گام­‌هایی استوار در مسیر تبدیل تهدیدهای مخرب به فرصت­‌های مغتنم بردارند.

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به عنوان مرجع مدیریت و برنامه‌ریزی حوزه پژوهش و متولی ساماندهی آراء و اندیشه­‌های انباشته با رویکردهای متفاوت و متعدد در راستای مواجهه مطلوب و اثربخش با بحران‌­ها و حوادث پیش آمده و بر اساس وظایف ذاتی خود کوشید تا با تبیین صحیح مشکلات و تشریح کامل مسائل، مشارکت فعال صاحبنظران، پژوهشگران، اندیشمندان و کارشناسان را برای ارائه راهکارها و پیشنهادهای مقبول و مساعد در ابعاد و زمینه­‌های گوناگون و از مناظر مختلف جلب و ماحصل آن را در اختیار سیاستگذاران و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار دهد.

این گزارش در حقیقت انعکاسی از فعالیت­‌های انجام شده در راستای تحقق مفاد مورد اشاره اعم از مجموعه مقالات، گزارش­‌های تحلیلی و یادداشت­ های منتشر شده از سوی پژوهشگاه مطالعات در مواجهه با بیماری کووید 19 است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و دریافت این مجموعه گزارش‌ها به لینک زیر مراجعه کنند:

دریافت مجموعه مقالات،گزارش های تحلیلی و یادداشت های منتشر شده توسط پژوهشگاه " در خصوص مواجهه با ویروس کرونا "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار