میزان مراجعه مردم به بیمارستان های البرز افزایش یافت

کرج (پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با هشدار به مردم در خصوص رعایت کردن پروتکل های بهداشتی اعلام کرد که شمار مراجعه بیماران طی چند روز اخیر به بیمارستان های استان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
میزان مراجعه مردم به بیمارستان های البرز افزایش یافت

به گزارش ایرنا، حسین کریم، شامگاه شنبه به خبرنگاران گفت: متاسفانه آمار کرونا در کشور در حال افزایش است و در بسیاری از استان ها که در مرحله اول همه گیری این بیماری آمار بالایی نداشتند، اکنون دچار وضعیت قرمز شده اند و البرز نیز در صورت عدم رعایت موارد فاصله گذاری ممکن است به شرایط بحرانی برگردد.

وی گفت: با عادی سازی زندگی و مراودات اجتماعی انتظار می رفت آمار کرونا افزایش یابد، ولی واقعیت این است که کرونا به وضعیت عادی برنگشته است و عموم مردم موارد پیشگیری را رعایت کنند.

کریم بیان کرد: در شرایط کنونی از مردم انتظار می رود فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار کرد: هنوز زود است که بگوییم استان از وضعیت زرد خارج شده یا نه، ولی این هشدار همچنان وجود دارد و درصورت قرمز شدن، شرایط استان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: خطر ایجاد شرایط بحرانی همچنان وجود دارد و مردم نباید تصور کنند کرونا ضعیف و یا عادی شده است.

کریم با اشاره به افزایش غربالگری فعال بیماران در مراکز بهداشتی تصریح کرد: غربالگری فعالی در پیش گرفته ایم و سعی داریم مبتلایان که اکثرا بی علامت و یا گاه با علامت های خفیف هستند شناسایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار