امیرعبداللهیان:

رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط به سر می برد

تهران (پانا) - مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط و مقاومت در بهترین شرایط به سر می‌برد، لذا باید بگوییم که امروز مقاومت در اوج قله پایداری خود قرار دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط به سر می برد

به گزارش صدا و سیما، حسین امیر عبدالهیان در مراسم بزرگداشت مرحوم رمضان عبدالله شلح دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز در بدترین شرایط و مقاومت در بهترین شرایط به سر می‌برد، لذا با کمال افتخار در این مراسم یادبود باید بگوییم که امروز مقاومت در اوج قله پایداری خود قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها اگر تردید دارند، می‌توانند مقاومت بیازمایند، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر این آزمایش خطا را تکرار نکنند که بیش از گذشته عقب نشینی کرده و شکست مفتضحانه‌ای را تجربه می‌کنند.

مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل در توصیه‌ای به برخی کشورهای منطقه که این روزها به جای ایستادن در طرف مثبت و سازندهِ فلسطین، در طرف منفی و غیر سازنده قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: سخن اول من با مثلث دولتمردان عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین است؛ این مثلث باید بداند که سخن گفتن از عادی سازی روابط، هیچ کمکی به امنیت عربستان، امارات و بحرین در درجه اول و همچنین هیچ کمکی به امنیت منطقه حساس، ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک غرب آسیا نخواهد کرد.

امیر عبداللهیان گفت: حاکمان عربستان سعودی که تا عمق در باتلاق یمن غرق شده‌اند، باید بدانند که رژیم نامشروع اسرائیل، هیچ آورده مثبتی برای عربستان سعودی و منطقه نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: امارات متحده عربی نیز باید بداند که بازی کردن در نقش حلقه پنهان روابط اسرائیلی و عربی، نه تنها کمکی به حل مسئله فلسطین نخواهد کرد، بلکه با این رفتار خودشان، با آتش و همچنین امنیت امارات و منطقه بازی می‌کنند.

مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل، افزود: رژیم صهیونیستی نشان داده که هر زمانی که فرصت یافته، جز جنگ طلبی، کشتار و تجاوز هیچ منطق دیگری ندارد؛ این منطق یک روز در صحرای سینا و یک روز در جنوب لبنان و یک روز نیز در فلسطین رخ داده است.

امیر عبداللهیان ادامه داد: اگر حاکمان برخی کشورهای عربی عبرت نگیرند، این ناامنی و چپاول و تجاوز می‌تواند متوجه کشورهای همسایه ما شود.

وی گفت: به کشورهای همسایه خودمان نصیحت می‌کنیم که به جای تمرکز بر رژیم صهیونیستی بر سرمایه مردمی خود، امت اسلامی و تلاش برای کمک به ملت فلسطین تمرکز کنند.

مشاور رئیس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: صهیونیست‌ها و حاکمان عربستان سعودی که در طرف غیر سازنده تحولات منطقه قرار دارند، امیدشان به ترامپ است که امروز حقوق بشر را در سراسر آمریکا نقض کرده و نشان داده است که به ابتدایی‌ترین مسائل انسانی پایبند نیست و با چالش‌ها و مشکلات بسیاری مواجه است.

امیر عبداللهیان خاطر نشان کرد: یک بار دیگر تاکید می‌کنیم که آزادی قدس، مقاومت و پیروزی، وعده الهی است و بیان و کلام مقام معظم رهبری مبنی بر آزادسازی قدس نه یک کلام صرفاً سیاسی بلکه کلامی معنوی است که از ارتباطات ویژه مقام معظم رهبری در عرصه معنویت و تجربه بزرگ در مبارزات و حمایت ایشان از مقاومت نشات می‌گیرد.

وی یادآور شد: همه ایمان داریم که ان‌شاءالله پیروزی قدس نزدیک و قطعی است و امیدواریم همه کشورهای اسلامی و منطقه به جای حرکت در مسیر خیانت به آرمان‌های فلسطین در مسیر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف و تشکیل کشور واحد فلسطینی در سراسر سرزمین تاریخی فلسطین به پایتختی قدس شریف مبادرت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار