در راستای اجرای طرح اوقات فراغت:

کلاسهای ترم تابستان دارالقرآن امام علی (ع) ناحیه یک برگزار میگردد

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از برگزاری کلاسهای مجازی ترم تابستان دارالقرآن امام علی(ع) این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کلاسهای ترم تابستان دارالقرآن امام علی (ع) ناحیه یک برگزار میگردد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، محمود غیبی با اعلام این خبر افزود: به منظور توسعه، تعمیق و گسترش سطح کمی و کیفی فعالیتها و سواد قرآنی دانش آموزان، دارالقرآن امام علی(ع) ناحیه یک کلاسهای ترم تابستان ۹۹ خود را درقالب فضای مجازی در رشته های قرآنی ؛ حفظ، صوت و لحن، تجوید، روخوانی و روان خوانی در دو بخش پسران و دختران و در رشته های اذان و مداحی ویژه پسران با حضور اساتید بر جسته استانی برگزار می نماید.

وی تصریح کرد: این کلاسها از اول تیرماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه خواهد یافت و به دانش آموزانی که در پایان دوره نمره قبولی اخذ نمایند گواهینامه صادر خواهد شد.

غیبی خاطرنشان کرد: تا کنون ٢٢٠ نفر از دانش آموزان دختر و پسر این ناحیه در رشته های فوق از کلیه مقاطع تحصیلی ثبت نام نموده اند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بندرعباس در پایان از برگزاری کلاسهای قرآن بزرگسالان خبرداد و افزود: در شهریورماه امسال نیز کلاسهای قرآنی ویژه مدیران، معاونین پرورشی مربیان و اولیاء دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار